strana 1 ze 40

Transkript

strana 1 ze 40
strana 1 ze 40
strana 2 ze 40
DO NOT COPY!
NEKOPÍROVAT!!!!
RAKOVINA JE LÉČITELNÁ TEĎ
Film
Marcuse & Sabriny Freudenmannových
Lékař budoucnosti
nebude dávat žádné léky,
ale zainteresuje své pacienty
na péči o lidské tělo,
na výživě a příčinách,
jakož i na prevenci chorob.
– Thomas Edison –
WAKE-UP TV UVÁDÍ
Rakovina je léčitelná teď, NEDÁ se však vyléčit léky či drogami,
ALE ZNALOSTMI.
Jestliže existuje léčba rakoviny,
ke které nejsou zapotřebí drahé léky nebo lékařské ošetření,
tak by vám to vaši lékaři řekli, nebo ne?
strana 3 ze 40
OBSAH
1. VADNÝ SYSTÉM 4
Chtivost (4) - Strach (4) - Tlak (4) - Poslušnost (5) - Slepá víra (6)
7
2. PŘÍČINA RAKOVINY
Nevědomost (7) - Jedy v domácnosti (7) - Jedy v potravinách (7) - Plasty (8)
Bisfenol-A (8) - Očkování (9) - Jedy v životním prostředí (9) - Emocionální
jedy (10) - Přemožení (11) - Skutečná příčina rakoviny (11) - Řešení příčiny (12)
3. CESTA KE ZDRAVÍ
13
Osobní odpovědnost (13) - Bolest změny (14) - Vítězství je rozhodnutí (15)
Rakovina je “budíček” (15) - Hledání podpory (16) - Zdravý rozum (17)
Sebedůvěra (17) - Nový způsob léčení (17) - Vyléčit rakovinu je možné (18)
Vaše tělo se léčí samo (18)
4. POVINNÁ LÉČBA 20
Cvičení (20) - Kyslík (20) - Slunce / Vitamin D3 (20) - Strava při rakovině (21)
Zásaditost (22) - Detoxikační dieta (23) - Gersonova terapie (23)
Detoxikace (23) - Výživové doplňky (24) - Vitamin C (25) - Enzymy (25)
Prostředek k posílení imunity (26)
5. MEDICÍNSKÁ LÉČBA
27
Hypertermie (27) - Lokální hypertermie (27) - Léčba prostaty (28)
Léčba ozónem (29) - Léčba rakoviny zubů (29) - Výponě kořenových
kanálků (29) - Antineoplastony (29) - Harmonizátory hormonů (30)
Příroda nemá vedlejší účinky (30) - Potencování inzulinu (31) - Metronomická léčba (31)
6. MENTÁLNÍ LÉČBA
32
Lidé se probouzejí (32) - Zdravé návyky (32) - Motivace (33) - Mentální
detox (33) - Meditace (34)
7. POŽEHNÁNÍ RAKOVINY
36
Vedlejší přínosy (36) - Přínos pro všechny (37) - Hlasujte svými penězi (38)
Je čas na změnu (38)
EPILOG
39
MLUVILI / ČESKÝ PŘEKLAD
40
strana 4 ze 40
1. VADNÝ SYSTÉM
David Getoff: Pokud chcete rozhněvat hodně lidí a pracujete ve zdravotnictví,
je to poměrně jednoduché—začněte léčit nevyléčitelné choroby.
CHTIVOST
Charlotte Gerson: Zničilo by to ekonomiku. MILIARDY dolarů! A my žijeme pod
diktátem medicíny, Velké Farmaceutiky—velkých farmaceutických společností,
které na rakovině vydělávají miliardy—mají každého v kapse, od prezidenta
přes senátory a poslance; všichni dostávají zaplaceno!
David Getoff: A samozřejmě právě lidé z farmaceutického průmyslu by přišli
o spoustu peněz, protože více lidí uzdravíme nepatentovatelným postupem,
nepatentovatelnými potravinami—jezením něčeho, co si nemusíte kupovat od
farmaceutické společnosti, a to je něco, co oni nechtějí.
Don Tolman: A oni to mohou dělat legálně, protože tento průmysl je tak mocný;
vlastní lobbisty, vlastní politiky, oni jsou ti, kteří tvoří a zavádějí strategie
zdravotní péče. To si nevymýšlím. To je skutečnost! Řídí FDA (Food and Drug
Administration), TGA (Therapeutic Goods Administration) (úřady regulující
léky, potraviny a zdravotnické zboží). Opravdu, což sami připouštějí....sami
to přiznávají!
STRACH
Leigh Erin Connealy: Mnoho pacientů ke mně přichází, protože nad nimi jejich
lékař vynesl rozsudek smrti. No, dokážete si představit, jaký program to vkládá
pacientovi do hlavy?
Männliche Stimme (Francisco Contreras): Je to přesně vítězství mysli nad
hmotou, proč tolik lidí umírá. Když lékař řekne: “Hele, za půl roku budeš po
smrti,” vy na to skočíte, ti pacienti umírají.
Armonia Rodriguez Marin: Začnete pacienta zabíjet nedostatkem naděje.
TLAK
Michelle Richmond: Z tisíců lidí, se kterými jsem mluvila, jich mnoho řeklo, že
byli spěšně dohnáni k léčbě—někdy dokonce prodělali operaci hned na druhý
den, a skoro se nediskutovalo, pokud vůbec, o tom, jaké mají možnosti volby a
jak skutečně uzdravit své tělo od rakoviny.
Dr. Ferre Akbarpour: Říká se jim, že okamžitě musejí nastoupit chemoterapii,
že včera bylo pozdě, anebo brzy umřou.
strana 5 ze 40
Burton Goldberg: Tomu se říká “uzavřít obchod.” Tito lékaři jsou jako obchodní
zástupci za oknem nebo za dveřmi, kteří recitují, víte, co tím myslím: “Ach,
musíte to udělat hned, člověče! To vám zachrání život! Toto je zabiják,” víte,
takové věci. Lžou.
Dr. Finn Scott Anderson: V německém Göttingenu před pár lety proběhla
studie, kde měli osmdesátileté ženy s rakovinou prsu. Padesát procent z těchto
žen bylo operováno a ozařováno, dalších padesát procent poslali domů bez
jakékoli léčby; a kdo žil déle? Ty, které nedostávaly vůbec žádnou léčbu, žily v
průměru o jedenáct měsíců déle než ty, které byly léčeny.
Burton Goldberg: Nemůžu vám říct, kolik mých klientek ke mně přichází po
mastektomii. To je odstranění prsu, nebo dvojité mastektomii; i když neexistuje
žádný výzkum ohledně toho, že by odoperování prsu prodlužovalo život, a tyto
ženy jsou k smrti vyděšené. Tak středověká je konvenční medicína.
POSLUŠNOST
Bruce H. Lipton: Program říká, že nejsi profesionál, nevíš nic o svém zdraví,
nemáš s ním nic společného. Tvé zdraví ovládá odborný názor. No, tak o tom
takto přemýšlejte: pokud profesionál říká, že s tím nic nemůžete udělat, a váš
systém přesvědčení to přijal, pak 95% vaší zvykové mysli, vaší podvědomé
mysli, bude naplňovat to, co právě řekl doktor, protože jste už doktora označili
za profesionála, který je odpovědný za vaše zdraví.
(Kreslený obrázek: Ó, pane doktore, vy máte vždycky pravdu, věřím všemu, co
říkáte, Amen.)
Don Tolman: Tolik lidí si myslí, že jejich lékaři vědí, co dělají. Ne! Oni jen vědí a
dělají to, k čemu je vyškolil farmaceutický průmysl.
David Getoff: Nemůžete pomoct někomu, kdo není přístupný. Nemůžete mu
pomoct, pokud ví, že má jeho lékař pravdu, bez ohledu na skutečnost, že jeho
lékař pravdu nemá, a v mnoha případech mohou mít lékaři pravdu. Jenže pokud
jde o medicínu založenou na lécích a o rakovinu, většina toho, co se učí, je špatně.
Garry F. Gordon: To, co máme, je systém obrácený vzhůru nohama, kdy každý
má tu západní představu, že existuje nějaký lék s nálepkou na všechno, a tak se
systém vážně vymknul kontrole; pětiminutové návštěvy v ordinaci, kdy (Dr.)
Groopman, který je vedoucím katedry interního lékařství na Harvardu—jeden
z našich chytřejších doktorů ve Spojených státech, jeho nejlépe prodávaná kniha
se jmenuje “Jak myslí doktoři” a je to děsivé, protože bylo pomocí sledování
oční kamerou dokázáno, že za šest sekund váš lékař neslyší ani slovo z toho, co
říkáte. Už za šest sekund se rozhodne, jak vás dostane z ordinace a co vám dá
strana 6 ze 40
do ruky, aby ukončil vaši návštěvu a měl neprůstřelné záznamy, pokud byste
náhodou umřeli. Dělá to, co dělají všichni ostatní.
SLEPÁ VÍRA
Don Tolman: Neříkám, že v tomto odvětví nejsou poctiví lidé, to jsou, ale
smutné je, že častokrát se můžeme opravdu mýlit.
David Getoff: A stejně tak i doktoři—ruku na srdce—často se dají na lékařství
s touhou pomáhat lidem se uzdravit (a) nechápou ani jak moc z toho, co dělají,
jejich pacientům ubližuje víc než pomáhá.
Burton Goldberg: Něco je strašně špatně, když léčíte rakovinu—tu nejhroznější
nemoc—a padají vám vlasy a dávíte se, zvracíte. To je zarážející a skutečně
středověké. Za mnoho let se lidé budou dívat zpět na dnešní dobu s údivem, co
za neandrtálce jsme byli....jsme.
Don Tolman: Potíž je v tom, že zabýváte-li se tím hlouběji a poznáváte-li oficiální
studie, zjišťujete, že rakovina vlastně ani není tím nepřítelem. Zjišťujete, že lidé
ve Spojených státech a rozvinutých zemích světa léčení na rakovinu vlastně ani
na rakovinu neumírají; umírají na samotnou léčbu rakoviny. Lidé nechtějí slyšet
pravdu; přesto však je to pravda.
Bruce H. Lipton: Sami připouštíme, aby doktoři postupovali podle procedur
a běžné praxe, založené na dnes už zastaralých teoretických vědomostech.
Stavíme doktory do velmi ošemetné pozice, kdy oni sami často o tom vědí:
“Ano, vaše mysl a životní styl jsou velmi důležité, ale já musím postupovat
podle standardní praxe, bez ohledu na to, jaký standardní postup to je.” A to je
omezující překážka a daň za to, že zdravotnická profese je pozadu za přední a
nejpokročilejší vědou, protože pokročilé vědě trvá 15 nebo 20 let, než pronikne
do lékařského vzdělávání a než ho změní.
(Kreslený obrázek: Haló, doktore, jsi roky pozadu za vědou.)
strana 7 ze 40
2. PŘÍČINA RAKOVINY
NEVĚDOMOST
Michelle Richmond: Mnoho let jsem si myslela, že lidé nevědí, proč jsou nemocní, co způsobuje rakovinu; ale už jsem si uvědomila, že lidé jsou poučeni o
výživě a životním prostředí, toxinech a dokonce i o emocích v mysli. Ale je pro
ně prostě moc těžké se změnit, začít být zodpovědný a začít se aktivně podílet
na změně svého života.
JEDY V DOMÁCNOSTI
Dr. Sherrill Sellman: No, víte, naše okolí, prostředí uvnitř, prostředí v našich
domácnostech, je hlavním zdrojem některých velkých problémů. Uvnitř našich
domovů se vystavujeme jedům více než mimo naše domovy. Zamyslete se nad
tím. Vystavujeme se více působení jedů tím, čím čistíme náš dům, tím, co si
oblékáme, tím, jaké spreje používáme, tím, čím osvěžujeme náš vzduch; tím,
čemu jsme vystaveni ze světa elektromagnetických polí, všechna ta bezdrátová
zařízení, veškerá zařízení vytvářející jev zvaný “špinavá elektřina,” která
působí na naše těla. Některé věci, které si nosíme domů, uvolňují chemikálie.
Naše počítače rozptylují PBDE (polybromované difenylethery), ohnivzdorné
látky; ty se dávají do počítačů, takže když se počítač zahřívá, uvolňuje tyto
chemikálie. Máme umělé podlahy, které uvolňují chemikálie. Máme oblečení
napuštěné ohnivzdornými látkami, které my uvolňujeme a které se i nošením
dostávají do našeho těla.
Sue Ward: Dáváme si na tělo mýdla a líčidla a různé chemikálie dennodenně
a také máme znečištěné ovzduší a těžké kovy a domácí čisticí prostředky a
spoustu jedů a jsme tím zahlceni.
Dr. Sherrill Sellman: Jsme obklíčeni; není úniku.
JEDY V POTRAVINÁCH
Sabrina Freudenmann: A kdo ještě neslyšel, že rychlé občerstvení z fast foodů
je vysoce toxické a že na 100% souvisí se všemi degenerativními nemocemi,
ten buď žije v jeskyni, nebo je ze všech těch jedů tak ochromený, že si už toto
nebezpečí ani neuvědomuje.
Bill Henderson: Všichni jí jídlo a nikdo z nás nejí dokonalou stravu a nakonec
nás to dostihne.
Leigh Erin Connealy: Jste to, co jíte. Když jíte odpad, vaše tělo je odpad.
strana 8 ze 40
Bill Henderson: Víte, doslova skoro všechno v této středové části supermarketů
je nezdravé.
Sabrina Freudenmann: Všechny jedy jako glutamát sodný, aspartam, potravinářská barviva, konzervační prostředky — všechny jsou vinny ničivými účinky
na naše tělo a jsou všechny silně návykové.
James Colquhoun: Myslím tím, že všechno, co se ohřeje na asi 45°C, a to
ať na krátkou chvíli, nebo delší dobu, je mrtvé, co se týče enzymů. A z větší
části se mnoho živin v tomto jídle ztratí—ohříváním se ztratí až 80% živin v
potravinách. Tedy čerstvé, nevařené, syrové, celistvé, zdravé, přírodní, bio
potraviny mají plné spektrum živin a obsahují také tyto enzymy. Enzymy jsou
skutečně důležité, protože pomáhají přenášet živiny z jídla do buněk našeho
těla. Nemáte-li však žádné enzymy, je pro vaše tělo velmi těžké dostat tyto
živiny do míst, ve kterých je jich nejvíce potřeba.
Tina Jo Stephens: Každé ovoce a zelenina v bio kvalitě má, už obsahuje, dostatek enzymů, řekněme jablko; jablko obsahuje dostatek enzymů na to, aby bylo
naším tělem stráveno bez nutnosti vybírat cokoliv fyzicky z ‘banky,’ se kterou
jsme se narodili. Když si vaříme jídlo a jídlo příliš zpracováváme a uvaříme to
jablko, potom to jablko už v sobě nemá živé enzymy, nutné k tomu, aby ho naše
tělo přirozeně strávilo, a tak naše tělo musí vzít potřebné enzymy, uschované
v té malé ‘bance,’ aby to konkrétní jablko strávilo. Představíte-li si, že máte 40
a všechen ten odpad, který jíme, jíme-li v americkém stylu, a že v jídle nemáme
žádné enzymy, naše ‘banka’ se vyprazdňuje. ‘Banka’ je poloprázdná a v mnoha
případech v ní už nic nezbývá.
PLASTY
Leigh Erin Connealy: Plasty jsou dnes škodlivina člověka číslo 1.
BISFENOL-A
Burton Goldberg: Bisfenol-A je jedním z hlavních původců rakoviny prostaty a
prsu. Stačí se dotknout plastu a vyloučí se z něj bisfenol-A.
Dr. Sherrill Sellman: Mnohé z chemikálií vyskytujících se v prostředí, chemikálie obsažené v plastových lahvích, plastové potahy konzerv, zubní tmely, tomu se
říká bisfenol-A a bisfenol-A je v životním prostředí všudypřítomný. Jíte-li cokoliv
z konzervy nebo pijete-li vodu z plastových lahví, nepochybně se bisfenol-A
dostává do vašeho těla a bisfenol-A velmi silně a účinně rozkládá hormony;
rozkládá endokrinní sekret. Působí jako estrogen.
Leigh Erin Connealy: Je prokázáno, že plasty způsobují rakovinu, způsobují
srdeční nemoci a diabetes a velmi pravděpodobně obezitu. Slepují membrány
strana 9 ze 40
všech buněk našeho těla. Slepují je jak klovatina. Nahrazují ty jemné membrány
každé buňky. V našem těle jsou biliony buněk, které mají přes 50 tisíc receptorů
a způsobuje to obrovské zdravotní problémy.
OČKOVÁNÍ
Garry F. Gordon: Sherry Tenpenny a Dr. Eienstein jsou dvoje internetové
stránky, které tak jako Mercola udělaly hodně pro rozšíření základních
poznatků o očkování, aby lidé rozuměli složitosti problematiky očkování.
Dvě stránky věci jsou, že není jasně prokázaný užitek a stále se připouští
škodlivost. Takže, protože já nesmím zabíjet lidi, nechápu, proč by lidé kolem
vakcín mohli. Ale oni mají speciální zákon, který říká, že mohou zabíjet a že
vláda zaplatí za všechny ty mrtvoly. To je fakt. Za nic nenesou zodpovědnost.
A tak je nic nemotivuje, aby se pokusili o zlepšení, jsou však motivováni, aby
se snažili vydělat víc peněz, a stále prodávají to samé svinstvo. Je možné, že
vakcíny budou jednoho dne opravdu fungovat bez toho, aby musely zabíjet lidi.
Ale k tomu je potřeba někoho, kdo to opravdu chce, a to znamená, že nebudou
chtít muset platit za mrtvoly.
Dr. Sherrill Sellman: Očkovací látky obsahují různé druhy chemikálií a konzervačních látek, z nichž nechvalně známou je shodou okolností rtuť, které
se říká thiomersal, který se používá jako konzervační prostředek. Rtuť je
jed poškozující nervovou tkáň s devastujícími následky na naše zdraví a je to
těžký kov, zcela jistě urychluje rakovinu a určitě pak druhy rakoviny spojené
s hormony.
JEDY V ŽIVOTNÍM PROSTŘEDÍ
Burton Goldberg: Když vám diagnostikují rakovinu, tak si uvědomíte to, že jste
vlastně otráveni, a velmi toužíte přežít, a tak se stanete uvědomělými.
Leigh Erin Connealy: Toxiny byly v roce 1930 ještě neznámé. Podíváte-li se na
křivku objevování toxinů zhruba okolo roku 1930 a hlavně v letech 1940 až 2010,
je do životního prostředí pouštěno přes 83.000 toxinů. Smí být dennodenně
používány na naše těla, na miminka!
Garry F. Gordon: Když si vygooglujete webové stránky Ten Americans, každý
z toho dostane depresi a během sedmi minut se dozvíte, co je průměrně v
krvi každého novorozence narozeného dnes v Americe. Zjistili jména toxinů
poškozujících nervovou tkáň a rozkládajících endokrinní sekret a jména
neurotoxinů a karcinogenů, které má při narození v těle každý. Dítě je košem na matčiny odpadky, takže všechny ty jedy se soustředí v miminku; ať
už má matka v plombách rtuť, cokoliv dýchá, cokoliv konzumuje....a není
před tím úniku.
strana 10 ze 40
Leigh Erin Connealy: Dobře. Udělali jsme již testy alespoň jedné chemikálie?
Udělali jsme zkoušky vzájemného potenciálu 200 (dvou set) chemikálií? Deseti
chemikálií v lidském těle?
Garry F. Gordon: Z toho plyne závěr, že jsme všichni otráveni, že jsme na otrávené
planetě a nebudeme se těšit optimálnímu zdraví, dokud s tím něco neuděláme.
Leigh Erin Connealy: A co budeme dělat, čekat, až nás jednoho dne zasáhne
atomová bomba, a řekneme: “A safra, teď musíme něco udělat!”?
EMOCIONÁLNÍ JEDY
Michelle Richmond: Mezi těmi mnoha lidmi, se kterými jsem mluvila, sotva
najdete jednoho, který někdy neutrpěl nějaké emocionální trauma, ať už strach,
ztrátu, depresi, úzkost či stres—ale to je něco, co běžná medicína jen výjimečně
bere v úvahu, a přesto víme, že tyto stavy, tato emocionální reakce, utlumuje
imunitní systém.
Weibliche Stimme: Víme, že popíraná beznaděj předchází rakovině.
Bill Henderson: Některé typy emocionálních příhod nebo období stresu, citový
stres, který mohl trvat týdny nebo měsíce, nebo to může být událost jako ztráta
dítěte nebo nesnadný rozvod nebo péče o starší příbuzné s Alzheimerem,
věci, které způsobují stres větší, než na co jsme zvyklí jako každodenní stres,
to vytváří kortizol, který možná znáte—je to hormon vytvářený naším endokrinním systémem, abychom zvládli stres. Je to velmi kyselá látka a když
se kortizol dostane do našeho těla, vytvoří v něm podmínky příznivé pro
rakovinové buňky, protože ty mají rády kyselé prostředí, a to samozřejmě zatíží
náš imunitní systém, který se tím nad přípustnou míru oslabí. Rakovina se tak
dostane mimo kontrolu, i když by jinak nemusela.
Dr. Alexander Herzog: A ano, to se taky ukázalo při pokusech. Například
psychická šikana na pracovišti, když to někomu budete stále dělat, uvidíte,
že tvorba kortizolu v jeho těle stoupá a my víme, že kortizol utlumuje imunitní systém.
Jonas Gilberto Chong Curiel: Je v pořádku cítit všechny tyto pocity. Je velmi
zdravé všechno cítit, dokonce i hněv, zklamání, smutek, všechno; ale když to
přetrvává dlouho, když je to už jediné, co člověk cítí, pak je tu něco špatně. V
tomto systému není pružnost a my tu pružnost musíme vytvářet.
Janet Hranicky: Protože se domníváme, že když je nějaký dlouhotrvající zdraví
škodlivý citový stav, který lidé vytrvale cítí a nějakou dobu zažívají, domníváme
se, že potom je pro ně důležité, aby se podívali na své názory a přesvědčení,
které živí tento citový stav.
PŘEMOŽENÍ
strana 11 ze 40
Burton Goldberg: Celá řada pacientů se s tím ani nechce poprat a vypořádat a
rakovinu berou jako konec.
Leigh Erin Connealy: Nejdůležitější otázka je: “Chceš žít a skutečně po tom
toužíš?” Potom můžu pokračovat; jinak by bylo těžké pokračovat. “Ale každý si
přeje žít.” Ne, ne, ne každý člověk má touhu žít. Někdo říká: “Víš, jsem vyčerpaný
a svoje jsem si prožil a udělám to, co udělám.” Jsou i takoví pacienti.
David Getoff: Lidí, kterým jsme pomohli zvrátit nemoc, aniž bychom zvrátili
jejich hrozné životní mizérie, mám dost na to, abych věděl, kam to vede, tedy,
sráží to vše k zemi a to může být celý důvod, proč někdo zemře.
SKUTEČNÁ PŘÍČINA RAKOVINY
Leigh Erin Connealy: Naše těla se nepřetržitě zbavují mikrochorob a rakoviny
skutečně každý den. Úplně každý z nás v sobě má 750 tisíc rakovinných buněk a
náš imunitní systém je buďto usilovně pronásleduje, a nebo taky ne. A v systému
dochází k nerovnováze. Ale my všichni, každý den našeho života, bojujeme s
nějakými mikrochorobami a s rakovinou.
Mrs. Cristiana Paul: Rakovinné buňky vznikají jako před-rakovinné buňky,
divné buňky a abnormální buňky, které se nacházejí v našem těle a imunitní
systém je chytá a zabíjí je stejným způsobem, jako chytá a zabíjí bakterie a
kvasinky, a my jsme proto vystaveni napospas množství bakterií a virů a
podobně, které by jinak dobrý imunitní systém dokázal odstranit a zlikvidovat.
Bill Henderson: Existuje bod zlomu, kdy rakovina ochromí a přemůže imunitní
systém a vytvoří nádor, protože většina lidí nerozumí tomu, že rakovinný nádor
je tkáň, kterou vytváří tělo k tomu, aby obklopila a oddělila zhoubné buňky
rakoviny od zbytku těla. Rakovinné buňky nemohou samy vytvářet tkáň, jsou
hodně hloupé, neví, co jiného dělat, než se neřízeně a donekonečna rozdělovat.
Ale tělo je velice chytré a říká: “Hele, můj imunitní systém nedělá to, co by měl,
tedy mít pod kontrolou tyto rakovinné buňky. Dostaly se dočasně mimo kontrolu,
takže je oddělím tkání, která vytváří nádor.” A to je samozřejmě prokazatelné,
protože nádor roste postupně a současně s tím, jak se buňky, které jsou uvnitř,
nekontrolovatelně rozdělují. Ale proč nádor vzniká? Vzniká, protože imunitní
systém, který je určený k tomu, aby se vypořádal s rakovinnými buňkami, které
rostou v našem těle každý den, byl přetížen.
Marcus Freudenmann: Představte si váhy. Na jedné misce je T-leukocyt, tedy
bílá krvinka, která zastupuje imunitní systém, a na druhé misce je rakovinná
buňka zastupující zátěž nádoru v našem těle. A přímo doprostřed dáme moz-
strana 12 ze 40
kovou buňku a budeme jí říkat “Chytrák”. Chytrák se teď rozhoduje každým
svým činem, myšlením, cítěním, stravou; cokoliv dělá, jestli pomůže rakovině
a oslabí imunitní systém, nebo jestli podpoří imunitní systém a oslabí a sníží
zátěž rakoviny. A tak jednoduché to je.
Michelle Richmond: A víte co? Nikdo o tom nechce nic vědět! Rakovina je jedním
z nejlukrativnějších multimiliardových odvětví průmyslu na světě a nikdo se
nezaměřuje na to, co proti ní zabírá. To, co se dříve používalo po staletí či tisíce
let. Najdeme-li tedy tuto léčbu rakoviny hned teď, celý tento multimiliardový
průmysl by zkolaboval.
ŘEŠENÍ PŘÍČINY
Burton Goldberg: Zeptáte-li se onkologa, co způsobuje rakovinu, řekne vám;
slunce a cigaretový kouř a pak “dál nevíme.” Ale my v integrované a alternativní
medicíně víme, protože odstraňováním příčin se nám daří rakovinu zvrátit.
Odstraň jedy, dej výživu tělu, a Bůh tě vyléčí.
Bill Henderson: Je udivující, jak často se rakovina s metastázemi v případech,
které doktoři už vzdali, sama vyléčila jen správnou změnou stravy a doplňky
a samozřejmě i odstraněním příčiny, což je nezbytné. Jen výjimečně se podaří
zvrátit rakovinu bez odstranění příčiny, a proto je pro lidi tak důležité porozumět, proč právě oni mají rakovinu, neboť podle mě vypadalo logicky, že víte-li,
co je příčinou, a odstraníte to, situace by se měla samozřejmě zlepšit.
Leigh Erin Connealy: Budeme muset oloupat tu cibuli a odkrýt příčinu vašeho problému.
strana 13 ze 40
3. CESTA KE ZDRAVÍ
Don Tolman: Lidé se nechtějí probudit a uvědomit si, co se děje. Znamená to,
že se budou muset změnit. Znamená to, že se budou muset naučit reagovat,
vypěstovat si schopnost zareagovat, a to je už osobní odpovědnost, které však
nechceme čelit.
OSOBNÍ ODPOVĚDNOST
Bruce H. Lipton: Když jsem začal přednášet o podstatě nové biologie, občas
jsem končil přednášku závěrem, který zcela logicky vyplýval z prezentovaných
údajů, totiž že jsme sami zodpovědní za kontrolu nad svým zdravím. Byl jsem
šokován tím, jak publikum reagovalo. Většina posluchačů se rozčílila, jak jsem
mohl dojít k takovému závěru, přestože data ukazovala, že tomu tak je. Musel
jsem se ptát, proč jsou tak naštvaní kvůli koncepci odpovědnosti. A odpověď
je, protože jsme od malička programováni věřit, že jsme oběťmi světa; že to, co
se nám stalo, není naše odpovědnost. Náš systém přesvědčení je celý nastaven
na realitu, že jsme pasivní příjemci našeho zdraví a našich životů, že se nám
věci stávají. Věříme-li, že je to pravda, tak je samozřejmě velmi rozčilující, když
slyšíme úplný opak, že ne, že je to naše odpovědnost. Jenže otázkou je, jak se
z toho vymanit? A odpověď zní “překonej to!” Musíme překonat to nesprávné
naprogramování, že geny řídí naše životy, že síly mimo nás řídí naše životy,
protože nová věda odhaluje, že je to absolutní lež.
Don Tolman: A co když ani rakovinu nedostáváme. Co když ji způsobujeme.
Přece neprocházíte jednoho dne po letišti, kde by někdo na vás zakašlal, a
nedostanete rakovinu.
Dr. Sherrill Sellman: Jestliže vám byla diagnostikována chronická nemoc,
neobjevila se přece z ničeho nic. Přece vás prostě nenapadla, vás nevinného
pacienta, zcela znenadání. Vy jste si ve svém těle a psychice pěstovali dané
podmínky pravděpodobně desítky let.
Garry F. Gordon: Když se dostanete do fáze bulky, máte tu věc už sedm let, a to je pro
mě jako radiologa dost dlouho na to, abych mohl říct: “jo, je to rakovina plic, pojďme
s tím něco udělat”. Rostlo to tam celou tu dobu a během té celé doby stačilo, jen
abyste snížili svůj stres nebo urovnali hádky s manželkou nebo si našli novou práci
nebo udělali změnu; myslím tím, úplnou, těla i duše; funguje to na všech úrovních.
Bruce H. Lipton: Jestliže jsme neuvědomělí proto, že nám o tom naši učitelé
nikdy nic neřekli, potom jsme celý náš život fungovali na nevědomosti, a proto
nemohu být zodpovědný, když mi nikdo nevysvětlil, jak to vše funguje. Jakmile
však víme, jak tento princip funguje, potom musíme přijmout zodpovědnost.
Protože jakmile víme—tak máme odpovědnost.
strana 14 ze 40
Malonie Gabriel: Když jsem za sebe přijala odpovědnost, dalo mi to sílu,
protože potom s tím můžu něco udělat. Když to ke mně přichází celou dobu z
vnějšku a mám to zcela mimo kontrolu, tak je to nepřekonatelné. Nemám na to
sílu. Jsem slabá.
BOLEST ZMĚNY
Sabrina Freudenmann: Přebírání odpovědnosti není tak lehké. Mnoho z pacientů, se kterými jsme mluvili, dokonce říkalo, že to pro ně ani nepřichází v úvahu.
Burton Goldberg: Změna životního stylu je skutečně to nejtěžší. Jde o to přesvědčit pacienta, že pokud nezmění svůj životní styl, tak to nezvládne.
Garry F. Gordon: V případě rakoviny jsem se necítil tak silný. Měl jsem pacienty,
kteří říkali: “Budu dál kouřit a budu bydlet přímo u McDonalda a budu si pít
deset Coca-Col denně.” A já jim na to říkám: “tak si to užijte a já s tím nechci
mít nic společného, protože se nechci účastnit neúspěchu.” Neberu pacienty s
rakovinou, kteří nejsou ochotni přijmout celý program.
James Colquhoun: Existují zdraví nemocní. Co se tady snažím říct, je, že
existuje hodně lidí, kteří vědí všechno, ale přesně to nedělají. A to je problém,
když má člověk depresi, možná ví, jak jíst zdravě, a možná ví, co je správné pro
jeho život. Ale místo toho řekne: “Chci jen jíst tyto hranolky a sedět na kanapi.”
A to je opravdu obtížný úkol, posunout někoho od znalosti a nedělání k dělání,
protože čin je opravdu matkou změny. Musíte to udělat, abyste dospěli ke
kýženým výsledkům.
Don Tolman: Zajímavé, že? Víte, většina z nás udělá všechno, co je v naší moci,
aby se vyhnula bolesti osobní změny. Raději se vyhneme bolesti ze změny, než
abychom získali potěšení z výsledku, který opravdu hledáme.
Marcus Freudenmann: Divili jste se někdy tomu, proč tak mnoho lidí jde
nejprve ortodoxní cestou, než podstoupí holistický způsob léčby rakoviny?
Odpověď je docela jednoduchá. My všichni víme, jak je změna těžká. Znáte to,
novoroční předsevzetí, vzdali jsme hubnutí, které jsme nezvládali roky, přestat
kouřit; všechny ty věci, které jsme plánovali v našem životě změnit, které
zůstávají stejné, jako když jsme s nimi začali. A to opravdu dává odpověď. Když
vám ukážu zázračnou červenou pilulku, která vyřeší všechny vaše problémy—
vaše vlasy padají, jste vyčerpaní, je vám nevolno, jste v depresi, vaše duše je
úplně oslabena chemickými reakcemi tablet. Cítíte se úplně mizerně. Ale je to
pohodlné. Vezmete pouze tabletu a nemusíte dělat nic jiného. No a na druhé
straně vás holistický lékař bude žádat, abyste cvičili, abyste se potili, lopotili,
změnili svůj jídelníček, abyste dýchali a žili zdravým způsobem života—což
znamená hodně změn. A proto každý bude vždy nejprve uvažovat o zázračné
strana 15 ze 40
červené pilulce, než o změně životního stylu—aby změnil to, co způsobilo
jeho nemoc.
VÍTĚZSTVÍ JE ROZHODNUTÍ
Francisco Contreras: Jestli věříte, že vás to zabije, tak to tak bude. A tedy naší
misí je pomocí poskytování informací, naděje a lásky proměnit naše pacienty z
obětí ve vítěze nad rakovinou. A stát se vítězem nad rakovinou je rozhodnutí;
nikoli náhoda....to je to slovo....je to rozhodnutí. Můžete se rozhodnout dnes,
jestliže máte rakovinu, že jste vítěz, že ať se stane cokoli, zvítězíte.
Janet Hranicky: Ta moc je v lidské bytosti. Ta moc je v nás, v každém je moc
to udělat. Každý to dokáže. Vlastně před léty jsem přišla s tím, že “RAKOVINA
JE LÉČITELNÁ TEĎ.” Na co čekáme? Vždycky čekáme na něco dalšího. Že bude
léčitelná. Kdy? No, bude léčitelná, až pochopíme, že je léčitelná právě teď, uvnitř
nás, a rozhodnutí se uzdravit je osobní rozhodnutí, které může být posilováno,
živeno a rozvíjeno důvěrou. Je to jako se rozhodnout, že se vezmete. Naplánujete
to, obstaráte šaty a pohoštění, věci se začnou skládat. A stejné je to, když se
rozhodnete uzdravit. Věci se začnou skládat dohromady.
RAKOVINA JE „BUDÍČEK“
Don Tolman: Myslím, že každý problém, každý neduh je absolutní příležitost
překonat nevědomost našeho akademicky indoktrinovaného myšlení a životního stylu a začít vidět nové možnosti.
Bruce H. Lipton: Nemoc, jako je rakovina, není trest. Nemoc, jako je rakovina,
je odrazem systému víry. Dokud nedostanete rakovinu, nevíte, co je to systém
víry. To, že se objeví rakovina, neznamená: “Ó, Můj Bože, jsem za něco trestán.”
Je to jen odraz toho, že vaše systémy přesvědčení vám neslouží. Takže spíše než
obviňovat rakovinu je daleko lepší pochopit, že je to zrcadlo. Říká nám pouze,
že ať je způsob jakým žijeme, a systém víry, podle kterého žijeme, jakýkoli,
neslouží nám. Tak raději než to vzdát a proklínat a obviňovat nádor, vztekat se
na něj, by bylo lepší přijmout úplně odlišný přístup. Rakovina je budíček.
Dr. Sherrill Sellman: Skutečný dar je to, že je to budíček. Že se musíme změnit,
že se musíme změnit právě teď a musíme se změnit od základu a musíme se
změnit trvale.
Dr. Finn Scott Anderson: Pacienti s rakovinou musí změnit svůj životní styl.
Jste teď ve svém vnitřním prostředí, tam, kde jste dostali rakovinu. Takže
musíte změnit toto vnitřní prostředí, musíte něco změnit. Buď se začněte
učit italsky, nebo skočte bungee-jumping nebo jak se to jmenuje. Můžete lozit
po horách a dělat spoustu zábavných věcí, ale měli byste něco ve svém životě
strana 16 ze 40
změnit, nebo dostanete rakovinu určitě. Možná byste si měli koupit nový dům,
možná byste si měli koupit nového manžela. Nebo něco jiného, ale určitě byste
měli něco ve svém životě změnit.
HLEDÁNÍ PODPORY
Sabrina Freudenmann: Nejsnazší cesta, jak něco ve svém životě změnit, je najít
podpůrnou skupinu. Tým, který vám poskytne víru, jistotu a dosti znalostí, abyste
se postavili proti tomu nenasytnému systému, který nechce, abyste přemýšleli.
Michelle Richmond: Umíte si představit nějakou jinou situaci ve svém životě,
kde byste prostě najali prvního člověka, ke kterému vás poslali? Kdyby to byl
architekt, aby navrhl váš dům, dělali byste pohovory. Hledali byste někoho,
kdo rozumí vašemu stylu, a rozpočet, který by odpovídal vašim potřebám. A s
doktorem nebo lékařem, se kterým se rozhodnete spolupracovat, je to stejné.
Leigh Erin Connealy: Jestliže lékař není vaším partnerem a není otevřený
všemu, co by mohlo pacientovi pomoci, potom to není člověk, se kterým byste
chtěli být. Jestliže říká: “Ó, ne, ne, nemůžete brát vitamíny, ó ne, na stravě
nezáleží.” My v roce 2010 víme, že na stravě a výživě záleží. Každý časopis na
planetě; vychází jedna kniha za druhou, výzkumy, validace....víte, jsou toho
mraky! Jen o rybích tucích bylo vydáno více než 30 tisíc vědeckých článků a vy
mi říkáte, že na výživě nesejde? OK, takže jestliže vám to někdo říká, jestliže
vám to říká doktor, potom není něco v pořádku.
Garry F. Gordon: Každý den čtete vědecké novinky, každý den přicházejí
nové objevy. Tak ať vám lékař říká podle svého názoru cokoli; druhý názor je
užitečný, ale třetí je pravděpodobně ještě užitečnější, protože za tu dobu jste si
již zvykli na tu hudbu a slyšíte ji lépe.
Leigh Erin Connealy: Takže, jestli hledáte kliniku nebo nemocnici nebo klinické zařízení, kde chcete, aby byl váš nádor léčen, musí vás řešit komplexně.
Říkám lidem, rakovina není nemoc části těla. Je to nemoc těla. Váš terén je v
nerovnováze. Tělo je v nerovnováze. Takže musejí řešit váš lidský stav— mentálně, emočně, psychologicky a duchovně, každý aspekt, protože to je to, co je
potřeba.
Garry F. Gordon: Nejlepší věc, kterou mohu udělat, abych povzbudil veřejnost,
je velmi jednoduchá. Ještě jsem za dvacet let neměl pacienta bez zapnutého
magnetofonu, digitálního přehrávače, a potom si vezmu jejich emailovou adresu
nebo, pokud žádnou neměli, tak jsem jim to vypálil, a potom věděli všechno, co
jsem jim řekl na konzultaci; ať už po telefonu nebo jinde. To je samozřejmě to,
čeho se možná 99% amerických lékařů bojí, ale my musíme prolomit tu bariéru.
Pacienti musí začít říkat: “Hledám druhý názor. Potřebuji slyšet, co jste říkal.
strana 17 ze 40
Moje žena to musí slyšet nebo moje přítelkyně nebo moje milenka v Mexiku to
chce slyšet, tak já musím být schopen jí to poslat e-mailem.“
ZDRAVÝ ROZUM
Francisco Contreras: Jeden prorok před mnoha lety, jeden židovský prorok,
jmenoval se Hosea, řekl: “Můj lid umírá z nedostatku znalostí.“
Bill Henderson: Silně cítím, po celých těch deseti letech, co mluvím s pacienty,
kteří mají rakovinu, že jediným důvodem, proč na ni lidé ještě umírají, je
nedostatek informací.
Dr. Sherrill Sellman: A pak je to návrat ke zdravému rozumu, zpět k naší vrozené
moudrosti. Myslím tím, že nadzvednout závoj věcí je opravdu jako návrat k
moudrosti, kterou jsme všichni měli předtím, než jsme byli uspáni do tohoto
stadia spánku. Takže se všichni musíme opět probudit.
SEBEDŮVĚRA
Garry F. Gordon: Ale my chceme, aby se někteří pacienti naučili to, co se Ralph
Moss snaží šířit, to, co já posílám svým lékařům, aby stále dělali informovaný
souhlas, takže pacienti ví, že o nic nepřišli, když upustili od pojišťovnou plně
hrazeného šarlatánství, zvaného ‘chemoterapie,’ která by jim vzala možnost
samostatně myslet během toho roku, kdy budou dál umírat, nebo od toho
nesmyslu, že doktor vyřízne celý nádor, jen aby potom mohli čekat deset
let na to, až jim exploduje přímo do tváře skrz celé tělo. Kdykoli během těch
deseti let všechno, co museli udělat, byl jednoduchý krevní test v Amerických
laboratořích pro metabolické testy (American Metabolic Testing Laboratories)
na obsah ultrasenzitivní hTg, který by se mohl zvýšit. A mohou říct: “Myslím, že
to všechno nechápu, raději se podívám, co jiného mohu dělat, abych rakovinu
udržela na uzdě, abych umřela třeba tak, že mě zastřelí žárlivý manžel nebo
nějak inteligentně.“
NOVÝ ZPŮSOB LÉČENÍ
Bruce H. Lipton: Nedávno Dean Ornish, kardiovaskulární chirurg v Kalifornii,
provedl velmi zajímavou studii o genech. Zkoumal celou skupinu pacientů s
rakovinou prostaty a místo toho, aby jim poskytl konvenční medicínskou léčbu,
pomohl jim tím, že změnil jejich životní styl, naordinoval jim lepší stravu, dal jim
postupy pro meditaci, změnil jejich stresové reakce na příznivější reakce. Jen
jim dal cestu, jak zvládat život. Co bylo velmi zajímavé, že po několika měsících
pouhé změny životního stylu a chování, se podíval na genetické údaje pacientů
a srovnal je s údaji předtím, než začal proces změny. Zjistil, že 500 genů změnilo
své parametry pouze změnou životního stylu.
strana 18 ze 40
Sabrina Freudenmann: Léčení rakoviny nemá co do činění s podáváním léčiv.
Jestliže naučíte pacienta, jak se vyhnout toxinům, jak detoxikovat tělo, jak
doplnit deficity a jak žít spokojeným životním stylem, vždy budete úspěšní.
Marcus Freudenmann: A to je to, co dělají všechny ty kliniky a lékaři, které
jsme navštívili. Oni pomáhají svým pacientům poradit si se životem. Odstraňují
stresy, posilují imunitní systém a povzbuzují mechanismus citlivosti buněk. A
tak dokonce zvrátí rakovinu v konečném stadiu.
VYLÉČIT RAKOVINU JE MOŽNÉ
Burton Goldberg: Studuji medicínu 34 let. A nyní máme léčbu rakoviny, která
je ohromující. Dokonce nádory v konečném stadiu mohou být vyléčeny pomocí
systému alternativní a integrační medicíny, použitím toho nejlepšího z obojího.
Charlotte Gerson: Ano, můžete vyléčit takzvané chronické degenerativní
choroby. Takzvaně “nevyléčitelné choroby.” Prý jsou nevyléčitelné. Ano, můžete
vyléčit takzvané genetické choroby. To není velký problém! My to děláme! Máme
hodně takových uzdravených pacientů.
Stanislaw R. Burzynski: Máme řadu pacientů, které jsme vyléčili, kteří jsou
naživu bez rakoviny nejen více než pět let, ale dokonce i deset nebo dvacet nebo
dvacet pět let, bez rakoviny, z pokročilého metastatického stadia.
Charlotte Gerson: Rakovina, nejkritičtěji pokročilá degenerativní změna těla,
nejvážnější poškození celého tělesného systému a jeho ochran. Jestliže se ta
dá zvrátit, potom všechny ostatní chronické choroby také. A to je pravda. To
tady vidíme.
Dr. Finn Scott Anderson: Dnes je pro mnoho pacientů s rakovinou taková
situace, že mohou žít po mnoho let.
Charlotte Gerson: U většiny našich pacientů se to šíří do jater. “Vy říkáte,
že se to dá vyléčit, když je to v játrech?” Stoprocentně! Když se tělo vyléčí,
tak se vyléčí!
VAŠE TĚLO SE LÉČÍ SAMO
Michelle Richmond: A toto nás přivádí přesně zpět tam, kde jsme začali.
K vlastní zodpovědnosti a ano, bohužel, budeme tam muset jít. Nelze se tomu
vyhnout, protože věci jako chemoterapie, ozařování nebo operace mohou zredukovat bezprostřední hrozbu, ale odpověď spočívá ve vrozené schopnosti
vašeho těla se léčit.
strana 19 ze 40
Charlotte Gerson: Lidské tělo je tak zázračný, krásný organismus. Je tak jemně
vyladěn. Má tak fantastické obranné schopnosti. Jestliže se zraníte, popálíte
nebo pořežete anebo, nedej Bože, upadnete a zlomíte si kost, uzdraví se. Nebo
někdo přijde a dýchne na vás bacily, vy dostanete rýmu nebo chřipku nebo vás
kousne hmyz a dostanete infekci—tělo se vyléčí.
Sabrina Freudenmann: Tuto schopnost léčit si nejde koupit. Nemůžete si
ji koupit v lékárně, žádný lékař vám ji nemůže předepsat. Můžete ji v sobě
jen pěstovat.
strana 20 ze 40
4. POVINNÁ LÉČBA
Marcus Freudenmann: Neříkejte, že si nemůžete dovolit fyzikální léčbu.
Mnohé druhy jsou bezplatné. Jiné stojí jen zlomek toho, co stojí jediná chemoterapie. Takže to není omluva.
CVIČENÍ
Prof Dr. Adem Gunes: První léčba, kterou každý, kdo má rakovinu, musí
zahrnout do svého každodenního života, je cvičení. Je bezplatné a absolutně
rozhodující pro uzdravení.
Dr. Finn Scott Anderson: Cvičení, cvičení, cvičení. Je úplně jako chemoterapie,
zabíjí karcinogenní buňky. Stimuluje imunitní systém.
Leigh Erin Connealy: Cvičení redukuje rakovinu o padesát procent, OK. Není
vůbec volitelné, je naprosto povinné!
Dr. Finn Scott Anderson: Cvičení je chemoterapie bez vedlejších účinků.
KYSLÍK
Prof Dr. Adem Gunes: Druhým cvičením je dýchání kyslíku. Můžete to dělat
buď tak, že budete chodit po lese, nebo si broukat písničku, nebo ho inhalovat z
láhve. Nezáleží na tom, jak to budete dělat, pokud to budete dělat denně.
Alexander Thermos: Celá idea užívání přetlakové komory je nasytit tkáň
kyslíkem a usnadnit absorpci kyslíku, takže ho pacient může využít co nejlépe
pro obranné mechanismy imunitního systému a pro umožnění detoxikačních
mechanismů, které tělo potřebuje použít. Tak například bílé krvinky fungují
na principu, který se nazývá respirační vzplanutí, a to potřebuje kyslík pro
zajištění cytotoxika, zabijáckého účinku bílé krvinky, který je úplně závislý na
kyslíku. Takže nedostatek kyslíku vyřadí obranný systém bílé krvinky. Tím, že
pacientovi dodáme více kyslíku, ve skutečnosti vyzbrojujeme bílé krvinky, aby
mohly dostatečně bránit tělo před infekcí.
SLUNCE / VITAMÍN D3
Prof. Dr. Adem Gunes: Třetím cvičením naší bezplatné léčby rakoviny je
sluneční světlo. Světlo je inteligence a naše tělo ho potřebuje nejen kvůli
produkci vitamínu D3, ale také aby nás znovu dobilo životní silou a energií.
Don Tolman: Sluneční světlo. Sluneční záře vcházející do našich očí pomáhá
mozku vytvářet neurochemické reakce bytelného systému emocí. Sluneční
strana 21 ze 40
záření a fotony této světelné energie přemáhají depresi. Všechny druhy mentálních problémů mohou polevit slunečním zářením.
Sabrina Freudenmann: Velká část kterékoli léčby rakoviny v současné době
spočívá v dodání vysokých dávek vitamínu D3. Je rozhodně důležité naplnit
naše prázdné zásobníky. A zcela jistě neexistuje žádná náhrada za přírodní
sluneční záření, protože slunce léčí.
Cristiana Paul: Vitamin D je obrovská věc, která pomáhá při ohrožení rakovinou a roztroušenou sklerózou a na tolik dalších věcí. Tak jsme v posledních pár
letech začali s doplňováním vitamínu D. Ale najednou všechny naše studie začaly
varovat. “Počkejte chvíli, jestliže budeme brát tak mnoho vitamínu D, zvýší se
arteriální kalcifikace, dojde ke zvýšené ztuhlosti cév. Délka života se zkrátí,
jestliže se zvýší hladina vitamínu D. Jak by to pro vás mohlo být tak dobré, když
by vyšší hladina tohoto vitamínu měla tyto vedlejší účinky?” A najednou nám to
došlo. Potřebujeme adekvátní vitamín K. Protože když dodáme mnoho vitamínu
D, zvýšené kalcium není vedeno správně do kostí, jak se předpokládalo, ale jde
do cévních stěn. Vitamin K byl znám jen jako důležitý komponent při srážení
krve. Nyní víme, že je velmi důležitý pro redukci ohrožení rakovinou a pro
zpomalení jejího postupu. Pomáhá ničit rakovinné buňky. Kde se tento vitamín
K opravdu nachází? Spousty a spousty jsou v zelenině.
STRAVA PŘI RAKOVINĚ
David Getoff: Musejí okamžitě přestat jíst všechno, co jejich rakovinné buňky
mají rády. Páni, to je ale novinka. Když to chutná mojí rakovinné buňce, tak
bych to asi neměl jíst. OK. Pak je musíte naučit, jaké potraviny to jsou. To už
dnes není věc názoru, je to zdokumentovaný medicínský fakt. Rakovinné buňky
metabolizují cukr. Rakovinné buňky milují cukr. A pokud některý doktor neví,
že rakovinné buňky milují cukr, tak by ten doktor měl okamžitě přijít o licenci. A
důvod je ten, že vědí, že způsob, jakým hledáme metastázy v těle, je pozitronový
emisní tomograf: PET scan. Co je to PET scan? Radiologicky označíte cukr, takže
máme radioaktivní glukózu. Tu vstříkneme do těla pacienta. Rakovinná buňka
se zaraduje: “Hurá, mé oblíbené jídlo, díky!” a spolyká to. A teď jsou nádory celé
radioaktivní a na tomografu září, na tom PET scanu. Takže se toho využívá v
jejich diagnostickém nástroji, takže pokud to nevědí, je to ta nejignorantštější
věc, kterou si dovedete představit. (Doktoři říkají) “Takže se netrapte tím, co
jíte, stejně umřete, nevíme, kolik měsíců ještě máte před sebou, takže jezte
sušenky a bonbony a mléčné koktejly, netrapte se tím.” A právě udělali PET scan
a vědí, že ve skutečnosti říkají takovému člověku, aby živil rakovinné buňky,
aby byly co nejspokojenější, což je opravdu, opravdu hloupé.
Dr. Ferre Akbarpour: Všichni víme, že cukr není pro rakovinu dobrý. Bohužel, hodně dobrých onkologů to nepraktikuje. A pacienti nemají žádné znalosti
strana 22 ze 40
o tom, jak je důležitá strava. A my všichni víme, že cukr přímo ovlivňuje
rakovinné bujení a nepřímo prostřednictvím inzulinové rezistence, a víte,
více inzulinu v jejich těle podporuje rakovinné bujení. Ale obvykle se tím
onkologové nezabývají.
Leigh Erin Connealy: A co mají onkologové v čekárnách u své ordinace, kde
se provádí chemoterapie? Sušenky a Tootsie Rolls, právě mi to řekla jedna
pacientka. Nemůžete jíst cukr, protože cukr živí rakovinu. Víme, že rakovinná
buňka má 96 receptorů, zatímco normální buňka má 4.
Dr. Ferre Akbarpour: Byl jsem v nemocnicích, skutečně předních nemocnicích,
kde léčí pacienty s rakovinou, a překvapivě, když se podíváte na jejich jídelníček,
vidíte pět stránek dezertů a některé z nich dokonce mají v nabíce i víno.
Burton Goldberg: Alkohol je absolutně zakázán. Alkohol živí cukr. Cukr živí
rakovinu. Tak rakovina jí.
Dr. Ferre Akbarpour: Pro mě to znamená, že je nutíme, aby rychleji umřeli,
podporujeme jejich smrt. Jinými slovy, podporujeme jejich nemoc.
David Getoff: Vynechte všechny sladkosti. Musejí přestat pít všechny ty pomerančové a jablečné a hroznové šťávy, o kterých si myslí, že jsou mnohem lepší než
limonády, ale nejsou, protože je v nich stejné množství cukru jako v limonádě.
Skutečně, zakážu většinu ovoce, vlastně jim dovolím jen ovoce velmi bohaté na
živiny s nízkým obsahem cukru. Takže mohou jíst borůvky, mohou jíst maliny,
mohou jíst ostružiny, a to je tak všechno. Pokud chtějí jablko, mohou si k jídlu
dát půlku jablka. Takže to jídlo zpomalí rychlost konverze.
ZÁSADITOST
Michelle Richmond: Cukr také vaše tělo zakyseluje. A pH vašeho těla musí být
vyvážené, abyste se mohli uzdravit.
Charlotte Gerson: Jakmile pH těla jde do kyselosti, krev nemůže přenášet
kyslík a celý metabolismus se dostává do kvasného procesu místo do oxidační
tvorby energie. A jediné, co tkáně a buňky mohou udělat s energií kvašení, je
růst a dělit se a růst a dělit se...a to je rakovina. A teď už můžeme dokázat, že v
podstatě každý pacient, který přichází s rakovinou, má pH kyselé méně než 7. A
za jeden týden Gersonovy terapie je jejich pH nad 7. A uzdravují se a nádory se
zmenšují a bolest odchází. OK, je to tak jednoduché!
Leigh Erin Connealy: Když jíme hodně kávy a hamburgerů a čokolády a
sladkostí a moučníků a hotových jídel a jídel plných chemie, naše tělo bude
zakyselené, protože ho tím nesmírně zatěžujeme. Žádáme tělo, aby provádělo
nesmyslné biochemické kousky.
DETOXIKAČNÍ DIETA
strana 23 ze 40
Don Tolman: Co když 99% všech chorob není nic jiného než příležitost
objevit úklid?
Bill Henderson: Bude se vám dařit díky vaší stravě, doufejme asi z 80% syrové
a 20% vařené, pokud můžete. Mám na mysli, že to je ideál, ale pro mnoho, mnoho
lidí je to těžké, protože musíte poměrně radikálně změnit své návyky, ale tento
typ stravy vaše tělo doslova uzdraví—uzdraví ho, protože syrová zelenina má
schopnost očistit každý orgán ve vašem těle, v zásadě ho detoxikovat.
GERSONOVA TERAPIE
Charlotte Gerson: Gersonova terapie především vidí a chápe všechny choroby
tak, že pocházejí ze dvou hlavních faktorů: toxicity a nedostatku. A abychom se
uzdravili, musíme se vypořádat s oběma faktory co nejefektivněji a nejrychleji.
Nedostatek je zničené jídlo, toxické jídlo, jídlo, které je pěstováno s pomocí
umělých hnojiv, jídlo, které je zpracované, v plechovkách, zavařovačkách, nakládané a konzervované a to všechno, postrádá živiny. Zadruhé, toxicita ze všech
těch jedů, které se stříkají na půdu a do vody a do vzduchu a všechny ostatní
toxiny. Musíme se vypořádat s oběma faktory a to umíme velmi dobře. Vyhýbáme
se všemu, co je toxické a nepřirozené. Vše, co se používá při Gersonově terapii, je
bio, čerstvě vypěstované, čerstvě připravené. Nic není ve sklenicích, nakládané,
konzervované, mražené, v lahvích nebo emulgované ani nic podobného. Nejsou
tam žádná chemická aditiva. Takže všechno je čerstvé a živé. A pak, když tělo
začne fungovat, zabije, nejdřív se zbaví jedů, a pak zabije nádorovou tkáň. Je plná
jedu. Musíme detoxikovat. A to se dělá částečně pomocí šťáv a částečně pomocí
kávových klystýrů. Takže, část obnovy a přestavby těla nemůžeme udělat dosti
rychle bio potravinami. Játra je třeba obnovit a rehabilitovat. Rakovina roste
rychle, takže ji musíme předběhnout. A proto se snažíme spojit co nejvíce věcí,
to je surový jaterní extrakt, pankreatické enzymy, koenzym Q-10 a tak dále.
Takže navíc používáme nutrienty, aby nám pomohly živit ty vážně poškozené
orgánové soustavy, které ještě více poškodili lékaři chemoterapií.
DETOXIKACE
David Getoff: Když se tělo neumí zbavit jedů, nebude fungovat. Takže, u některých programů, jako je program Charlotte Gersonové, věci, které dělají, jsou
natolik schopny pomoci detoxifikovat, že není nutné přidávat další detoxikační
produkty. Její dieta to dělá celé sama. Lidé jen musejí být přísnější, než je většina
lidí ochotná, a já tleskám těm, kteří projdou Gersonovou terapií, protože to není
dieta; je to životní styl. Teď žijete podle Gersonové. Kávové klystýry, jednou
až třikrát nebo vícekrát denně, to vše pomáhá na detoxikaci. To je jediná věc,
strana 24 ze 40
kterou dělá a která představuje skutečný detox. Velmi důležitá. Snažím se přesvědčit lidi, aby si dělali kávové klystýry, a oni říkají: “Promiňte? Co by mi na to
řekl můj doktor?” No, až asi do roku 1975 to bylo v Merckově manuálu, ale on to
neví. Takže další věc je detox, a protože se snažím přesvědčit hodně lidí, kteří
by nebyli ochotní dělat to, co po lidech chce Charlotte, přistupuji k detoxu jinak,
takže dávám spoustu podpory játrům a ledvinám pomocí různých produktů z
USA, Německa, Belgie, o kterých jsem během let zjistil, že patří k těm nejlepším.
Prof Dr. Adem Gunes: Výplach střev je metoda pro detoxikaci. Víme, že největší
část našeho imunitního systému je v zažívací části těla. S pomocí detoxikace
máme imunitní systém, který se může soustředit na rakovinné buňky a na to,
co je nemocné, a ne na to, co je uvnitř těla.
Dr. Friedrich Douwes: Pak koupele nohou, k vyloučení toxinů přes kůži pomocí
galvanické koupele, pak infuze s chelátovými látkami a samozřejmě s látkami,
které mají vysokou antioxidační aktivitu, jako je vitamin C, jako je selen, jako
je prokain, například zbavit se kyselosti v systému pomocí infuzí z jedlé sody.
Dr. Ferre Akbarpour: Dá se to udělat lymfodrenáží, dobrou hydratací pacientů,
zvláště pokud používáte alkalickou vodu, nebo hypertermií a detoxikačním
systémem, který způsobuje, že se pacient potí a zbavuje se spousty toxického
materiálu v těle.
Armonia Rodriguez Marin: Otevřít póry, uvolnit se, nestarat se o účes, nic, co
je chemické, to patří k režimu našich pacientů.
VÝŽIVOVÉ DOPLŇKY
Leigh Erin Connealy: Pokud máte zvýšenou hladinu cukru v krvi, vaše mysl a
emoce jsou velmi nevyvážené. Třeba i jediný problém, pouhý nedostatek nepostradatelných mastných kyselin otupí váš mozek a mysl. Pouhý nedostatek
olejů pro mozek. S nedostatkem hormonu štítné žlázy nebo jakéhokoliv jiného
hormonu mozek nemůže fungovat tak, jak má. Takže nedostatek pouze jedné
látky vytvoří obrovský zmatek v mozku, který řídí zbytek těla.
Garry F. Gordon: Pokud si někdo myslí, že vitamíny nefungují, je to proto, že
nemá potřebné znalosti. Bruce Ames shromáždil všechny ty odborné články,
aby dokázal, že úroveň živin u některých lidí nikdy nefunguje optimálně, pokud
nemají 100krát více niacinu. A tak máme tyto unikátní věci, které nutrienty
dovedou. Takže pokud někdo říká, že nutrienty jsou jen ztrátou času,
něco přehlédl.
strana 25 ze 40
James Colquhoun: A mít vitamín v pilulce, to je skoro jako mít kouzelné jídlo,
jako v Jetsonových, však víte, přidejte vodu. Ale myslím si, že tato opatření
vznikla, protože potřebujeme najít způsob, jak můžeme znovu obnovit rovnováhu. Naše těla jsou tak velmi v nepořádku, že je potřebujeme opět uvést do
rovnováhy a jakmile se dostaneme do tohoto bodu, pokud se můžeme vrátit k
jídlu tak trvale udržitelnému a tak bio a tak čerstvému, jak je jen možné, jsme
schopni si udržet naše zdraví docela snadno.
VITAMÍN C
Garry F. Gordon: A naše prezidentka je Dr. Jean Driscoll, je rentgenoložka na
univerzitě Kansas Medical School a ona vlastně pro nás získala plný souhlas
FDA k léčení rakoviny prsu vitaminem C.
Dr. Charlie Schwengel: Například také s nádorovými buňkami tady v Centru
děláme to, že dáváme pacientům intravenózně vitamin C, a pak potencujeme
účinek intravenózního vitaminu C tím, že je dáme do přetlakové komory, takže
nádor přijímá velké množství vitaminu C a pak nemůže zpracovat peroxid
vodíku, a tak v podstatě otráví mechanismus buňky. Otravou mechanismu
buňky vytváříme apoptotický mechanismus zabíjení rakovinných buněk sebou
samými. A tak vitamin C pak může skutečně mít účinek na ničení nádorů kromě
potencování účinku imunitních bílých krvinek.
Garry F. Gordon: A tak jsou ve vysokých dávkách vitaminu C, který používám
na všechny, dvě oxidační činidla. Když není nic jiného po ruce, popadněte vitamin C. Vezměte si tolik, kolik můžete, ale vitamin C vždy způsobuje zvýšení
nitrobuněčného peroxidu vodíku, obzvláště v rakovinných buňkách. Nádorová
buňka je velký žrout cukru. Má tolik receptorů na cukr. A naplní se a myslí si, že
vitamin C je cukr, a tak si ho prostě bere dovnitř. Takže máte skvělé uspořádání.
Vitamin C je stále nejrychlejší způsob pro lidi, kteří nechápou nic jiného, jak
zůstat naživu. Není to lék, ale koupí vám čas.
ENZYMY
Bill Henderson: Jedna z věcí, která z nás dělá nemocné, jsou nestrávené bílkoviny, protože proteiny....a to je Bruce Lipton, který je skvělý buněčný biolog, a
on říká, že sbírka nestrávených bílkovin v našich buněčných membránách je to,
co obecně způsobuje, že jsme nemocní, a většina z toho pochází z nějaké formy
vařeného jídla.
David Getoff: Tedy, práce, kterou William Donald Kelly dělal o enzymech a
která nyní pokračuje dokonce se souhlasem NIH (National Institute of Health
– Národní ústav zdraví) v některých případech rakoviny slinivky a má lepší
strana 26 ze 40
výsledky, než kdy měla chemoterapie, jde o vysoké dávky enzymů trávívích
proteiny neboli enzymů pankreatického typu, které jsou často schopny strávit
vnější ochranu, kterou si rakovinná buňka—nebo vlastně nádor, ne buňka—
vytváří. Když je to jen buňka, můžeme ji dostat snadno. Jakmile se stane
nádorem, ten se začne chránit.
PROSTŘEDEK K POSÍLENÍ IMUNITY
David Getoff: A druhé jsou produkty specificky cílené na imunitní systém. Takže
já mám možná 40 nebo 50 různých výrobků, na které opravdu lze pohlížet jako
na produkty na imunitní systém. Mám sedm nebo osm různých hub, dvě nebo
tři různé byliny, pár dalších různých typů kombinací, které absolutně zvyšují
schopnost těla dělat to, co chceme, aby dělalo. A používáme ty, které jsou cíleny
na daného jednotlivce.
strana 27 ze 40
5. MEDICÍNSKÁ LÉČBA
Prof Dr. Adem Gunes: Velmi důležitá léčba ke zmenšení nádorů a posílení
imunitního systému, která má stěží nějaké vedlejší účinky, je hypertermie.
HYPERTERMIE
Říkáme tomu umělá horečka, která by byla přírodní léčivou reakcí těla, kdyby
všechny systémy dobře fungovaly.
Dr. Friedrich Douwes: Přehřátím celého těla léčíme především pacienty, kteří
mají pokročilou rakovinu s projevy v kostech, plicích, játrech, takže jsou zde
případy, kdy není možné dostatečně působit místní hypertermií, pak provádíme hypertermii celého těla, a její účinek je samozřejmě v kombinaci s nízkou
dávkou chemoterapie a inzulínu zesílen. A úspěšnost je velmi vysoká, zejména
u pokročilé rakoviny vaječníků, prsu nebo podobně u rakoviny prostaty někdy
můžete dokázat zázraky.
Dr. Alexander Herzog: A takto to funguje. Proniká kůží a dosahuje pod kůži.
Dosáhne na malé krevní cévy, kapiláry, ohřívá tam krev, protože je zde absorbována energie, a pak zahřátá krev teče zpět do těla, a tak postupně stoupá
vnitřní tělesná teplota.
Dr. Med Marian Reichel: Všichni naši pacienti jsou předtím, než podstoupí
léčbu celého těla, připravováni a instruováni na léčbu celého těla. Prošli
biologickým programem detoxikace, který zajišťuje hladinu minerálů. Intravenózně doplňujeme dostatečné dávky zinku a selenu. Používáme vysoké
dávky vitamínu C ke zlepšení nástupu, počátečního stavu předtím, než začneme s léčbou celého těla. A tento program pak pokračuje po proceduře.
A tak je množství toxických látek po léčbě celého těla ve většině případů dobře
pod kontrolou.
Prof Dr. Adem Gunes: Pacienti to dobře snášejí, dokonce i když jsou slabí,
protože je to jako delší procedura v sauně. Dodáte-li obecně tělu teplo, jsou
nádorovými buňkami na stěně buňky produkovány určité látky a díky nim je
dokáže imunitní systém lépe a snadněji najít a může na ně zaútočit.
Dr. Friedrich Douwes: To znamená, že oproti konvenční medicíně, kde je nejen
zasažena rakovina, ale také zdravé tkáně, je zde velký rozdíl. Zasáhnete pouze
nádorovou tkáň a podporujete zdravou tkáň, aby dělala svou práci.
LOKÁLNÍ HYPERTERMIE
Dr. Friedrich Migeod: Oddělení lokální hypertermie nebo lokální oblastní
hypertermie, což znamená, že zahříváme orgány nebo oblasti těla.
strana 28 ze 40
Prof Dr. Adem Gunes: Jak vidíte, pacient je uvolněný, v průběhu terapie
nemá žádné bolesti. Terapie trvá asi 60 minut. Tato elektroda vysílá rádiové
frekvence do těla.
Dr. Friedrich Douwes: A v tomto konkrétním případě přes játra a pokud máte
v játrech metastázy, pak jsou tyto vlny zachyceny a přeměněny na teplo.
Prof. Dr. Adem Gunes: Takže tady u toho muže vidíme léčbu nádoru na mozku.
Desky jsou umístěny paralelně po obou stranách mozku.
Prof. Dr. Andras Szasz: Takže to znamená, že trochu ohřejeme nádorové buňky,
budou mnohem více metabolizovat. Mnohem více metabolizuje a už žádný kyslík
... a to je fermentace, podobně jako když vyrábíte pivo, víno nebo něco podobného.
Je to fermentační způsob metabolismu, takže produkuje fermentační látky, což
jsou kyseliny, a kyselina zabije tu tkáň. To se nazývá acidóza.
Dr. Alexander Herzog: Existuje mnoho studií, které prokazují, že teplo vytváří
podmínky, při kterých systém funguje lépe. Lokální hypertermie neoslabuje
imunitní systém, ale například pomáhá rozvíjet proteiny tepelného šoku na
povrchu nádorových buněk a zviditelňovat je pro útoky imunitního systému,
což je dobrý faktor.
Dr. Friedrich Douwes: To je velký rozdíl v porovnání s ozařováním. Pokud
ozařujete, pak zabíjíte rakovinné tkáně a také zabíjíte všechny buňky okolních
tkání. Ale ta okolní tkán, ta matrice je velmi důležitá pro imunitní odpověď,
pro imunitní útok, prokrvení, přísun živin, cokoliv dalšího, a pokud je vybijete,
potom nemáte všechny tyto pozitivní věci.
LÉČBA PROSTATY
Dr. Friedrich Douwes: Proč? Protože víte, my dáme dovnitř, vložíme katétr do
prostaty, a pak je tady tato elektroda umístěna do centra prostaty a katétr je
zafixován nafouknutím balonku, a pak je elektroda připojena k tomuto zařízení.
Vidíte, zde je konektor. A pak je to ten samý systém, pak se elektroda stane
vysílačem a vysílá rádiové vlny do prostaty, takže je prostata zahřáta na 48 až
52 stupňů Celsia. Pak probíhá 3-hodinová procedura, to znamená, že tři hodiny
ohříváme prostatu a po těchto třech hodinách rakovina, bez ohledu na to, kde
se nachází, protože je to samozaostřovací systém, už jsem vysvětlil, že jde do
apoptózy, a pak se tomuto pacientovi dávají po dobu šesti měsíců hormonální
modulace, aby byla jistota, že nedochází ke stimulačnímu účinku vlivem androgenů, a s tím už jsme přestali (a můžu vám to ukázat), děláme to od roku 1992,
tisíce takových pacientů. Ani u jednoho jediného nebyla nutná operace. Většina
našich pacientů je volná dalších deset let, a pak po této proceduře se vrací pro
následnou péči, ale nepotřebují léčbu, pouze ozdravný program.
LÉČBA OZÓNEM
strana 29 ze 40
David Getoff: Chci říci, že ozón je vynikající příklad, protože ozón je používán
po celém Německu a je velmi dobře známo, že ničí rakovinné buňky; zabíjí viry,
zabíjí bakterie. A ve Spojených státech znám pár doktorů, ke kterým můžu
posílat lidi na ozón, a oni mi jasně říkají: ujisti se, že tyto lidi dobře znáš, že
to není zcela nový pacient nebo něco podobného, chápeš; protože i když to,
co dělají, je zcela legální, nezabrání to lékařské komisi, aby je vyšetřovala a
usilovala jim o licenci, ačkoli to, co dělají, není nelegální.
Stimme: Spolu s infuzí dostávají pacienti ozónové procedury. Děláme to způsobem promývání krve. Takže si vezmeme od pacienta litr krve a obohatíme ji
ozónem a pacient ji dostane nazpět také jako autotransfuzi.
LÉČBA RAKOVINY ZUBŮ
Bill Henderson: Hlavní věci, které způsobují lidem jedy, jsou velmi toxické;
tisíckrát jedovatější než jen normální bakterie, jsou zuby s výplněmi kořenových
kanálků a místa kavitace v čelisti, odkud byly odstraněny zuby moudrosti. A to
nejen zuby moudrosti, ale může to způsobit jakákoliv extrakce. Ale obecně je to
nekróza čelisti, kde je infekce z odstraňování zubu, často je to infekce vaziva,
které obklopuje zub a drží ho v čelisti. Takže když čelistní kost opět zarůstá
přes tu díru, kde byl zub, úplně se nezavře, a to je to, co se nazývá kavitace,
což jednoduše znamená díru v čelisti, která je infikovaná a stává se doslova
gangrénou. Je to infekce v kosti.
VÝPLNĚ KOŘENOVÝCH KANÁLKŮ
Bill Henderson: Každý kořenový kanálek je infikován už ze samotné podstaty,
že je to zub s výplní kořenového kanálku. V důsledku toho se prostě stává
továrnou na anaerobní bakterie, které jsou extrémně toxické. Jsou to bakterie,
které dokážou přežít bez kyslíku, bez cirkulace, a produkují něco, čemu říkáme
thioetery (zubní toxiny), které se mohou doslova dostat ze zuboviny, kde bakterie žije, do skloviny. Část zubu mezi sklovinou a středem zubu se nazývá
zubovina a je plná milionů malých kanálků, kde tyto bakterie mohou žít a kde se
jim daří, a ony produkují tento plyn, který prochází doslova skrz zubní sklovinu
dolů do kořene zubu a do čelistní kosti a do krevního oběhu, přes dáseň a čelist
a dostává se to do těla a cirkuluje to všemi orgány v těle. A jakmile vás zasáhne
nějaký emoční výkyv nebo jiné zásahy do vašeho imunitního systému, tato
toxická zátěž vás přemůže.
ANTINEOPLASTONY
Stanislaw R. Burzynski: Naše potrava je také kombinací molekulárních přepínačů, které působí na geny. Samozřejmě jsou některé z nich v koncentracích,
strana 30 ze 40
které jsou příliš malé na to, aby měly správný účinek. Náš mozek neustále
zapíná a vypíná geny; když mluvíme, tak neustále zapínáme a vypínáme
geny. Tady vládne epigenetika. A když umlčíte geny, které způsobují postup
rakoviny a také některých jiných chorob, pak dokážete chorobu eliminovat.
A pak, když aktivujete geny, které vás chrání proti chorobám, jako například
geny potlačující rakovinu, v případě rakoviny, pak můžete zabránit rakovině,
aby se vrátila. Ale je to pod stálým dohledem. Například se můžete zbavit
jednoho druhu rakoviny a pak, když třeba neděláte ty správné věci, o deset
let později nebo o 20 let později dostanete jinou rakovinu. Takže to znamená,
že si musíte pořád dávat pozor, co děláte, zvláště ve světě, kde teď žijeme, kde
jsme obklopeni mnoha faktory, které mohou změnit projev genů. A samozřejmě
můžete pomoci se chránit zdravým životním stylem, cvičením, stravou, dobrou
mozkovou aktivitou. Ale také v budoucnu, doufám, že by se dal jednoduše udělat
screening našeho genetického profilu a zjistit v této chvíli, jestli máme nějakou
abnormální aktivitu genů, a pokud ano, pojďme pozměnit svou stravu, udělejme
znovu test, abychom zjistili, jestli se to spravilo. Udržujte se v harmonii, udržujte
to ve správné rovnováze.
HARMONIZÁTORY HORMONŮ
Dr. Sherrill Sellman: Takže jaké máme harmonizátory hormonů? Dobře,
jídlo, je to výživné jídlo, bio potraviny, jsou to vitamíny, jsou to proteiny, jsou
to minerály, jsou to esenciální mastné kyseliny, které získáváme z věcí jako
rybí tuky a lněné semínko a makadamiový olej a ořechový olej, kokosový olej,
olivový olej, ale ne ze žluklých olejů, ne z těch bledých olejů bez pachu, které jsou
v supermarketech, vyrobených ze světlice nebo soji, a slunečnicový a kanolový
olej. To jsou skutečně špatné oleje. Takže potřebujeme zdravé oleje. Musíme pít
vyčištěnou filtrovanou vodu. Musíme mít dobrý, kvalitní spánek. Potřebujeme
být venku a cvičit a být na sluníčku, kde můžeme své tělo vystavit slunci bez
toxických opalovacích prostředků, které jsou tak toxické, že naše tělo dokážou
naplnit chemikáliemi rozkládajícími hormony přímo na místě.
PŘÍRODA NEMÁ VEDLEJŠÍ ÚČINKY
Prof Dr. Adem Gunes: Pokud porovnáváme klasické terapie, vidíme, že pokaždé, když není látka přírodní, máme zde vedlejší účinky léčby, které jsou také
nepřirozené (ukazuje seznam vedlejších účinků) a například chemoterapie.
Chemoterapie ničí buňky, toto je známé, ale ničí jak rakovinné buňky, tak
i zdravé buňky, které potřebujeme. Takovou léčbu v přírodě nenalezneme.
Přírodní léčba je velmi selektivní. Existují extrakty z černého kmínu, které
jsou velmi účinné proti rakovinným buňkám slinivky, také proti rakovinným
buňkám střeva, také proti melanomům, bez vedlejších účinků. Takže můžete
porovnat tyto látky s chemoterapiemi na rakovinných buňkách v laboratoři a
strana 31 ze 40
můžete vidět stejný účinek, vidíte stejnou cytotoxicitu. Vidíte, že je zabit stejný
počet rakovinných buněk, ale pokud to dáte lidem jako léčbu rakoviny, nebudete
mít stejné vedlejší účinky, jako u látek předtím porovnávaných. A toto je velmi
zajímavé a pro přírodu typické.
POTENCOVÁNÍ INZULINU
Dr. Friedrich Douwes: Rakovina má inzulinové receptory a rakovinné buňky
mají mnohem více inzulinových receptorů než běžné buňky. Takže pokud
jíte cukr, vaše slinivka produkuje inzulin, pak tento inzulin natlačí větší část
cukru do nádoru, protože rakovina říká “já to potřebuji, já to chci,” a spotřebuje
mnohem více cukru než normální buňky. Přibližně při 50 miligramech, procento, kdy cukr klesá, kdy víte, že nádor má ‘všechny dveře otevřené’ a pokud
vám dají v této fázi mezi 50 a 30 malé množství chemoterapie, pak téměř
veškerá chemoterapie jde do nádoru, takže je to jakoby specifická aplikace
na rakovinu. A pak cukr zvýšíme, a pak pacientovi navodíme hypertermii a
tomuto nádoru nacpanému chemoterapií dáme hypertermii. A pak po jedné a
půl hodině hypertermie je tumor zničen nebo poškozen. A to funguje skoro na
všechny typy rakoviny. Máme skvělé výsledky u rakoviny mozku, vynikající
výsledky u rakoviny slinivky, vynikající výsledky u rakoviny plic a sarkomů, to
ani nemluvím o jiných, jen abych zmínil pár druhů obtížně léčitelné rakoviny.
METRONOMICKÁ LÉČBA
Dr. Finn Scott Anderson: Protože když je rakovinná buňka vzdálena o víc
než šest rakovinných buněk od cévy, nedostane dostatek výživy a umře. Takže
tyto nádory budou růst na periferii a budou se zhušťovat uprostřed, takže se
nezvětšují. To může trvat 10, 20, 30 let, možná nikdy nenaroste. Ale jednoho dne,
u mnoha lidí se to stává, ti všichni dostanou zhoubný nádor—tento nádor začne
produkovat růstové faktory: VGF, FGF, PDGF, a tyto růstové faktory jdou zde do
těchto cév, do centra těchto cév, pomocí receptorů jako klíčovou dírkou, a k těmto
receptorům se přilepí. A pak způsobují určité specifické biochemické pochody
tady na stěně cévy a jednoho dne vidíme tento proces: směrem k nádoru začne
růst nová céva. A to vidíte tady. Takže, navázala kontakt s rakovinným nádorem.
A samozřejmě to není jen jedna céva, ale mnoho cév. Takže teď má tumor pořád
co jíst. Takže teď rakovina skutečně začne narůstat do větších rozměrů než
jeden milimetr. A tento proces, to, co tady vidíte, se nazývá angiogeneze—vznik
nových krevních kapilár. Při tomto procesu dáváme malé dávky chemoterapie
každý den, jako metronom, proto tomu říkáme metronomická léčba. Nízká dávka
chemoterapie útočí na krevní kapiláry, čímž inhibujeme proces tvorby nových
kapilár, jak vidíte tady. Proto dáváme každý den 50 miligramů cyklofosfamidu.
Proto to podáváme v kombinaci s jinými inhibitory angiogeneze. Máme dnes
hodně inhibitorů angiogeneze, jako například zelený čaj, abychom zmínili jeden.
Můžete použít nejméně 500 různých inhibitorů angiogeneze.
strana 32 ze 40
6. MENTÁLNÍ LÉČBA
Michelle Richmond: Je očividné, že žijeme v době velkých změn. Lidé už nejsou
spokojeni se starým systémem a právě tito lidé nejenže zlepšují kvalitu svého
života, ale mění systém.
LIDÉ SE PROBOUZEJÍ
Leigh Erin Connealy: Každičký pacient, který ke mně přišel v roce 2010, ke
mně přišel s otevřenou myslí a v procesu transformace. Protože jak jste řekl,
strava je jedna z nejdůležitějších věcí, protože když vyrosteme na jídle z Burger
King nebo od McDonald’s a na těstovinách se sýrem a hranolkách, zamilujete
si to a je to návykové. Jsme skutečně závislí na tomto jídle. A tak teď lidé ke mě
přicházejí a dělají si šťávy. Ok, před pěti lety to nikdo nedělal. Nikdo s rakovinou
ke mně nechodil a neříkal: “Ale ano, dělám si čerstvé šťávy; kávové klystýry a to
všechno.” Ale normální, průměrní lidé, každičký pacient, bez výjimky, v tomto
roce 2010, řekl, že změnil svou stravu. A dělají dobré věci, skvělé věci. Myslím
tím, dělat si šťávy není snadné. Když se zorganizujete a koupíte si Vitamixér a
odšťavňovač na zelenou pšenici, tak to není tak těžké. Ale udělat obrat o 180
stupňů, to je pro mne, mně to usnadňuje práci, takže vím, že cokoli řeknu, oni
to prostě udělají.
ZDRAVÉ NÁVYKY
Bruce H. Lipton: Abyste svou mysl skutečně využili jako prostředek k uzdravení,
musíte si uvědomit, že má dvě části: vědomou a nevědomou. Fungují naprosto
odlišně. Vědomá mysl je kreativní; podvědomá mysl přehrává zvyky, zmáčknout
knoflík, přehrát reakci. No, na tom je závažné to, mysleli jsme si, že když si ve
své vědomé mysli uvědomíte, jaký máte problém, pak se to automaticky převede
do nevědomé mysli a změní chování. Teď zjišťujeme, že to naprosto není pravda,
protože mysl funguje jinak a učí se jiným procesem. Takže velmi zjednodušeně
je to takto: Vědomá mysl se může učit čtením knihy nebo sledováním televize
nebo poslechem přednášky, protože takto vědomá mysl vytváří vědomosti. Ale
podvědomá mysl je zvyková mysl. Je to mysl, která se učí z opakování věcí stále
dokola a dokola, dokud se to nenaučíme tak, že to můžeme dělat poslepu, že to
můžeme dělat bez přemýšlení. A ty dvě mysli spolu nemluví stejným způsobem.
Proto si můžete přečíst knihu, jak si pomoct sám. Vaše vědomá mysl si naprosto
uvědomí, co četla. Můžu vám dát test na smysl té knížky a vy ho můžete udělat na
výbornou. A pak řeknu: “Teď, když jsi tuto novou knihu pochopil, změnil se tvůj
život?” A odpověď je téměř nevyhnutelně “Ne.” A důvod je to, no, vědomá mysl
se s tím prostřednictvím tohoto procesu učení může seznámit, ale podvědomá
mysl je myslí zvyků. Pokud z toho neudělám zvyk, tak se to nenaučí.
strana 33 ze 40
Michelle Richmond: Takže proto je nezbytné, abyste si vytvořili zdravé návyky
a opakovali je stále dokola a dokola, aby se vtiskly do této nevědomé mysli. A
tyto zdravé návyky pomáhají podporovat zdraví.
Sabrina Freudenmann: Ke vtištění zdravých návyků je potřeba obvykle šest
až dvanáct měsíců. Aby se z nich staly automatismy, musejí se pevně zarýt do
mozku, a to chce čas, opakování a motivaci.
MOTIVACE
Marcus Freudenmann: Vlastně existují dva druhy motivace. Jedna je bolestná,
což je ten skřítek s jehlou, který vás píchá do zadku, a vy se pohybujete dopředu,
abyste přežili. Změníte své životní zvyklosti, abyste přežili. Další je inspirace,
a ta je mnohem radostnější. Takže vyhledejte komunitu, která zdravě vaří, má
zdravý životní styl, cvičí, a nechte se inspirovat. Přidejte se. Je desetkrát hezčí
dosáhnout stejného výsledku bez té bolesti.
Don Tolman: Nejzdravější věc, kterou můžete udělat, je mít vášeň; něco, pro co
se nadchnete, něco, co vám dá ducha radosti, co vás udělá šťastnými. Vstanete
z postele a máte šťastné nohy a prostě chcete chodit. Prostě chcete se dát do
toho, co vás tak nadchlo. Když máte v životě vášeň, studie ukazují, že toto
vzrušení a tato vášeň pro život v tomto stavu mohou překonat škody napáchané
toxickými vztahy, mizernou výživou, tím, že nechodíte pěšky a nechodíte na
slunce nebo nepijete dost vody. Tak mocná může vášeň v životě člověka být.
Je to ta nejdůležitější věc, kterou máme, abychom si zachovali dlouhověkost a
zůstali zdraví.
Petrea King: Nedělejte nic proto, abyste neumřeli. Nepijte šťávy, abyste neumřeli; neberte doplňky, abyste neumřeli; nejezte bio potraviny, abyste neumřeli;
nemeditujte, abyste neumřeli; neodpouštějte každému, abyste neumřeli. Nedělejte nic proto, abyste neumřeli....dělejte všechno proto, abyste žili. Určitě pijte
šťávy, jezte skvělou bio stravu, berte doplňky. Jděte si zaběhat, zacvičit, dělejte
všechno, co můžete; ne proto, abyste neumřeli, ale proto, abyste dnes žili dobře.
MENTÁLNÍ DETOX
Sabrina Freudenmann: Jestliže máte mysl plnou chemie, neurotoxinů nebo
farmaceutických léčiv, která mají smrtelné vedlejší účinky na vaši mysl, nemůžete mít radostné nebo šťastné myšlenky.
Jonas Gilberto Chong Curiel: Máme štěstí v tom smyslu, že když podstupují
fyzický aspekt detoxikace, naši hosté v určitém ohledu začínají být velmi
zranitelní, takže se snadněji napojují na emoce, které měli uloženy nebo které
strana 34 ze 40
pro ně bylo těžké utlumit. Takže, když o tom začneme mluvit, je to pro ně nádherné emoční uvolnění, víte, věci, které se třeba staly a kvůli kterým nikdy
neplakali nebo netruchlili, během doby, kdy podstupují detox. Protože to
neoslabuje jejich obranu. Když podstupují detox, tyto emoční bariéry padají a
snadněji tyto emoce projevují. A když to odezní, tak je snadnější začít znovu
stavět a nabývat na významu, dávat nový význam všem těm různým věcem.
Charlotte Gerson: Vidíme něco, v čem poznáváme uzdravující reakci, když tělo
pustí toxiny a tak dále a nádory se začnou zmenšovat a bolest začne odcházet.
Tomu říkáme uzdravující reakce. Také vidíme mentální uzdravující reakci.
Když tyto toxiny odcházejí z mozku a začnou ztrácet tu negativitu, vidíme, jak
u mužů tak u žen, záchvaty pláče, které někdy trvají 3, 4, 5, 6, 8 hodin denně.
Obvykle jen jeden den. A nemůžete je utěšit; nevědí, proč pláčou, ale nechávají
to odejít. A všechna ta bolest, jen diagnóza rakovina není vůbec legrace. Všechna
ta černota, kterou mají v mysli, odchází. Takže velmi intenzivně pracujeme s
jejich myslí. Ne že bychom měli návštěvy psychiatra nebo poradce nebo něco
takového. Ale tato terapie očišťuje buňky mozku. Vždyť co používáte pro
myšlení a plánování a nápady a těšení se nebo deprese? Používáte mozkové
buňky, že? Jsou stejně otrávené jako zbytek těla, když máte rakovinu, jestli a
když dostáváte chemoterapii, dokonce se tomu říká “chemo mozek“.
Don Tolman: A tak celá ta věc s jídlem a jeho spojením s myslí se má tak, že
tělo je doslova důsledkem a replikací mozku. To je velící centrum. Pokaždé,
když přijmete potravu, mozek identifikuje a interpretuje vůni, chuť, dotek,
zvuky; všechno kolem. A pak to, co bychom dnes nazvali složkami výživy.
Výživa znamená proces světla. Světlo, nepochybně, jak již v dávných dobách
učili, je inteligence. Rostliny přijímají světlo a skrze to, co bychom dnes nazvali
fotosyntéza, syntetizují ze světla inteligentní poselství, které náš mozek dokáže
poznat a uzdravit a opravit celý dům.
MEDITACE
Michelle Richmond: Skvělý způsob, jak to pochopit, je nejen detoxikovat své
fyzické tělo, ale i meditovat. Meditace je v podstatě detoxikace mysli.
Petrea King: Často lidem říkáme, když mají paniku: “Přijď ke smyslům.” A
říkáme to z velmi dobrého důvodu. Vaše tělo je vždy tady, teď. Naše mysl je
všude. Naše mysl stále skáče pět sekund, týdnů, měsíců, let do budoucnosti;
pět sekund, týdnů, měsíců, let do minulosti. Takže jeden z nejúčinnějších způsobů, jak přivést své vědomí zpět z budoucnosti, je jednoduše vrátit se ke
svým smyslům.
strana 35 ze 40
Jonas Gilberto Chong Curiel: Když má někdo chronické zdravotní problémy,
obvykle jako první jdeme ke spojení mysli a těla. Takže oni chtějí být od svého
těla co nejvíce odpojení. A dává to smysl, protože prožívají bolest. Možná mají
pocit, že je tělo nechává na holičkách. Takže to je jedna z prvních věcí, které
se jen můžeme snažit naučit, jak se znovu spojit se svým tělem pomocí velmi
jednoduchého a velmi bezpečného—a to je klíčové slovo, bezpečného—cvičení
k meditaci. Takže máte bezpečný pocit, když se spojujete se svým tělem, když
mu posíláte radost a vděčnost. A ono se díky nim cítí skvěle.
Dr. Ferre Akbarpour: A my všichni víme, že relaxace zlepšuje váš imunitní
systém. My všichni víme, že čím méně jsme stresovaní, tím lepší imunitní systém budeme mít.
Dr. Sherrill Sellman: Myslím, že všichni potřebujeme meditovat nebo dělat
nějakou relaxaci, protože stres je hnací silou pro narušení hormonů a potlačení imunitního systému a všeho, co vede k chronickým chorobám. Takže
relaxační cvičení, meditace, jóga, tai chi, cokoli, co nás dostává do klidného,
uvolněného stavu, kde jsme v přítomnosti, je důležité, je to podstatný harmonizátor hormonů.
Marcus Freudenmann: Hodně lidí by řeklo, že v meditaci se vrátíte sami k sobě,
ale je to velmi těžké, když je vaše mysl v tom konstantním mozkovém hluku,
sednout si a meditovat. Dr. Halla to velmi pěkně popsal, řekl, představte si, že
je vaše duše nádherná holčička, která se, čím více máte kontaktu se světem,
schovává a bojí se k vám přiblížit, takže se nikdy se svou duší nespojíte. Ale
když děláte něco, co je tiché, co je klidné, co je radostné, co je melodické, co je v
harmonickém pohybu—tehdy to vaši duši k vám táhne. Přijde, nakoukne vám
přes rameno, když něco malujete, něco kreslíte, děláte umění, hudbu, a začnete
se znovu sjednocovat a budovat tu důvěru, kterou potřebujete, abyste byli ve
spojení se svou duší. A proto většina klinik, které jsme navštívili, má výtvarné
činnosti, tanec, meditaci, mají to všechno integrováno do svého léčebného
programu a je neuvěřitelné, jaké výsledky tento typ léčení přináší v celém
léčebném programu.
strana 36 ze 40
7. POŽEHNÁNÍ RAKOVINY
Marcus Freudenmann: Když mluvíte s někým, kdo si prošel rakovinou, řekne,
že rakovina mu uzdravila život. Rakovina mi pomohla spravit vztahy s mými
rodiči, s mým manželem, s mými dětmi. Pomohla mi poznat mé tělo, jak ho mám
živit, jak se o něj starat. Pomohla mi meditovat, pomohla mi odpočívat. Je hodně
věcí, které rakovina do vašeho života přinese, nebo které přinese do vašeho
života jakýkoli problém, a to jsou ty druhotné přínosy.
VEDLEJŠÍ PŘÍNOSY
Marcus Freudenmann: A uvědomit si to a pochopit, jak můžeme vidět přínosy
plynoucí právě z toho, kde začíná problém, tomu se říká emoční inteligence. A
jakmile se to naučíte vidět, problém se rozplyne..
Janet Hranicky: Myslím, že vedlejším přínosem je velké pochopení. Co bych
nazvala léčbou. Tím myslím plán léčby. Všechno je pro vás nachystáno, když
začnete skutečně chápat vědomí a nevědomí, protože hodně těch nejdůležitějších vedlejších přínosů je v oblasti nevědomí. Protože bych řekla, že rakovina
řeší problémy, které duše nedokáže vyřešit. Když dokážeme poznat moudrost,
která v tom je, je to skutečně dar, vlastně jste v tomto univerzu tak milováni, že
dostáváte pomoc, abyste našli řešení něčeho, co byste sami vyřešit nedokázali,
naprosto upřímně.
Malonie Gabriel: Během terapie se na mě podíval jeden pacient s rakovinou a
řekl: “Jsem tak vděčný za to, co mám, protože jsem se tolik naučil.” Obvykle je
to reflexe a pohled zpět a poděkování za tu zkušenost. Nebyla tak příjemná, ale
děkuji. Ale viděla jsem, jak někdo uprostřed toho řekl: “Jsem vděčný.” Kdybychom
více dokázali pěstovat tento postoj, myslím, že bychom se uzdravovali rychleji.
Dr. Finn Scott Anderson: Neměli by být tak nešťastní, že mají rakovinu, protože
je to velmi fascinující, a když mluvíte s pacienty s rakovinou dva roky poté, co
rakovinu dostali, myslím, že asi 80% z nich říká, že je to ta nejlepší věc, která se
jim v životě stala, že dostali rakovinu. Teď jsem úplně nový člověk. Naučil jsem
se díky rakovině tolik, že jsem vlastně velmi šťastný, že jsem měl rakovinu.
Francisco Contreras: To je velká pravda. Měl jsem pacienty, kteří mi řekli, že
rakovina je ta nejlepší věc, co je potkala.
James Colquhoun: Bylo to, když tak nějak přijal tuto novou víru a přešel na
nutriční program, vysadil veškerou medikaci, ztratil hodně na váze a dostal
zpátky svůj život. Všechno je zpátky v pořádku. Je to asi tři roky, co se jaksi sám
vyléčil z těch strašných nemocí, a on se dívá zpátky na svůj život a říká: “Bylo
strana 37 ze 40
to v plánu, ta nemoc přišla do mého života z určitého důvodu. Měla mi pomoci
naučit se růst a stát se něčím lepším.” A myslím, že když to řekne člověk, který
nikdy vlastně nevěřil v přírodní metody léčení, když to řekne, tak to pro mě
nějak ukazuje, že nemoc a rakovina, a vlastně jakákoli nemoc, je příležitost, jak
se můžeme naučit růst a stát se něčím lepším.
Janet Hranicky: Ale skutečně si myslím, že ti z nás, kteří pochopí ten problém a
dokonce jen trochu připustí, že to má nějaký účel a že je to proto, abychom rostli
a učili se a aby nám to pomohlo, chápete, myslím, že pokud takto vidíme věci,
máme kvalitnější život a kvalitnější zdraví.
Jonas Gilberto Chong Curiel: A jedině, když to vše dokážeme vzít v úvahu a
to vše ohodnotíme a zpracujeme, pak můžeme mluvit o pravém zdraví nebo
pravém léčení. Protože to, co jsme zjistili a co víme o psychologii a duchovnu,
pokud mysl není napojena na ducha, pak posuny nebo změny, které člověk
potřebuje udělat pro dlouhodobé vyléčení, se neuskuteční. Pokud je jejich mysl
ve stejných kolejích, pokud pořád touží po stejném nezdravém jídle nebo mají
stejné nezdravé zvyky, tak se to nestane. Není to jako kouzelná pilulka, je to
dlouhodobé. A když se změní mysl a spojí se s jejich podstatou, jejich pravým já,
pak zjistíme, že má člověk nejlepší šanci se uzdravit, být opravdu zdravý.
Petrea King: Takže, vy nejste tělo, pouze jedno máte. Vaše práce je ho krmit, dát
mu odpočinek, procvičit ho a načechrat, aby se cítilo dobře. Nejste vaše mysl.
Jen jednu máte. Vaše práce je ji zklidnit a dělat jí dobrou společnost. Nejste vaše
pocity. Máte pocity a vaše práce je uvědomit si, co cítím nebo jak to vyjádřím
způsobem, abych nezranil ani sebe ani nikoho jiného. Takže odteď dál můžeme
zakotvit svůj smysl pro své já ve svém vědomí, ve svém uvědomění, ve svém
Duchu. A odteď přijmout odpovědnost, kterou můžeme naplnit, za to, že jsme
ponoření do fyzického.
Janet Hranicky: Lidé tomu můžou říkat duchovní, jako moment aha!, ale něco,
ať už je to cokoli, a snad je to kvůli samotné diagnóze, jim umožní vidět svůj
život takovým jiným způsobem a dá jim to tak odlišnou možnost vidět věci,
změnit věci, pohlížet na věci a mít ve svém světě jiné vztahy; posune to samotné
jádro jejich bytosti.
PŘÍNOS PRO VŠECHNY
Bill Henderson: Pořád na to upozorňuji lidi, se kterými mluvím, že cokoli se
tady s vámi stane, bude z toho mít vaše rodina prospěch. Máte budíček, máte
symptomy rakoviny, které jsou pro vás budíčkem, ale přemýšlejte o všech těch
výhodách, které vaší rodině z toho budou plynout, že se dozvědí v mnohem
mladším věku než vy, co je potřeba, abychom svá těla udrželi zdravá.
strana 38 ze 40
Malonie Gabriel: Co jsem viděla, je nejen pro nás, ale je to přínos pro každého,
kdo s námi má něco společného. Jak se k sobě chováme? Co se z toho naučím
jako pečovatel, jako přítel, jako někdo, kdo je zapojen do léčby. Jaká čest, že sem
někdo přijde a řekne, důvěřuji ti dost, abych ti svěřil život, v podstatě, protože
tak to lidé vnímají, že mě možná můžeš vést. Tím myslím, že pro mne je to
největší čest, že mi někdo dovolí, abych se ho dotýkala.
HLASUJTE SVÝMI PENĚZI
Leigh Erin Connealy: Lidé žádají, co chtějí, a dostanou to. Myslím tím, všechny
ty obchody, každý obchod, Target, Wal-Mart, nabízejí bio potraviny, protože
lidé říkají, že to chtějí, tak to dostanou. Takže všechny ty Costcos, všechny
společnosti tady ve Spojených státech teď nabízejí zdravé potraviny. Dokonce
jsem to viděl ve Starbucks, Starbucks teď má u pokladen syrové potraviny, byla
jsem úplně ohromená, to se stalo teprve minulý měsíc. Mají čerstvé svačinky a
čistě ovocné věci pro děti, věci, které neměli doslova ještě před měsícem.
Michelle Richmond: Takže máme moc jako jednotlivci změnit systém. Nabídka
a poptávka. V ekonomice se něco změní jen tehdy, když se změní poptávka.
James Colquhoun: Přínos tohoto systému je v tom, že lidé mohou každý den
volit, že se rozhodují. A myslím, že to je opravdová moc, tomu říkáme hlasování
nákupním košíkem. Když každý týden jedete nakupovat, jestli si zvolíte bio
potraviny nebo biodynamické potraviny nebo potraviny pěstované udržitelným
způsobem. Naše místní potraviny, pokud podporujete místní farmáře a místní
produkci a jíte podle sezóny, takže je to v rovnováze s vaším tělem, a uvědomujete si ty aspekty, jak se my jako lidé vzájemně ovlivňujeme s ekologií. Jak více
lidí žádá zdravé potraviny, více bio potravin, více udržitelných potravin a
potravin s větším množstvím živin a menším množstvím toxinů, více průmyslu
se točí kolem vytváření kvalitnějších potravin. A tak si myslím, že to je opravdu
skvělý způsob, nebo jako příklad mikrokosmu, co nejlépe využít ne úplně skvělé
situace nebo ne úplně skvělého systému, který jsme si pro lidstvo vytvořili, což
je tento kapitalistický systém.
JE ČAS NA ZMĚNU
Bruce H. Lipton: Takže otázka je, jak dlouho tato změna potrvá, a odpověď je,
jak vážná je krize. Když se hromadí krize, časy se mění; když jsme skutečně
zahnáni do kouta a nemáme 40 let času na změnu, pak se změna bude muset
stát mnohem rychleji. Takže krize je tou hnací silou pro evoluci a krize, kterým
čelíme, způsobují, že děláme změny, na které už nemáme 40 let času. Za 40
let, pokud budeme pokračovat v tom, co děláme, budeme skutečně na pokraji
vyhynutí lidstva na této planetě. Věda nám již řekla, že za 40 let budou ryby,
strana 39 ze 40
které jíme, z oceánů vyloveny. Takže si představte svět za 40 let, kdy už nebudeme mít k obživě ani oceán. Úplně jiný svět. Nemáme čas. Krize bude změnu
urychlovat a nyní máme velké zrychlení nové vize, nového přesvědčení, nových
modelů zdraví.
EPILOG
Francisco Contreras: Hodně lidí nerado třeba jen říká slovo rakovina, protože
si ji spojují se smrtí. Jsem tady, abych vám řekl, že rakovina nerovná se smrt a
že můžete rakovinu zvrátit a můžete s rakovinou žít velmi dlouho s vynikající
kvalitou života. Máme pacienty, kterým říkali, že do půl roku nebo do roka
budou mrtví, a kteří jsou po dvaceti letech stále naživu a někteří z nich stále
mají rakovinu. Takže rakovina nemusí být rozsudek smrti a pacienti mají spoustu možností, pokud budou dostatečně studovat, aby mohli s rakovinou žít nebo
ji dokonce zvrátit.
Don Tolman: Jestli vám někdy někdo řekne, že se proti vám vaše tělo obrátilo,
dejte mu facku a odejděte. Vaše tělo se proti vám nikdy neobrátí. Vaše tělo
vás miluje. Máte deset tisíc biliónů buněk a všechny mají určitou práci a dělají
ji s láskou.
Marcus Freudenmann: A když mu pomůžete a podpoříte vrozenou schopnost
svého těla se uzdravit—Rakovina je léčitelná TEĎ!
MLUVILI
strana 40 ze 40
Dr. Leigh Erin Connealy M.D.
Chef Tina Jo
David J. Getoff
Janet Hranicky Ph.D.
Francisco Contreras M.D.
Malonie Gabriel BA, LMT, EEMCP
Don Tolman
Dr. Armonia Rodriguez M.D.
Dr. Ferre Akbarpour M.D.
Burton Goldberg
Dr. Finn Scott Andersen M.D.
Bruce H. Lipton Ph.D.
Garry F. Gordon MD, DO, M.D(H)
Dr. Sherrill Sellman
Sue Ward MS CCN
Sabrina Freudenmann N.D.
Bill Henderson
James Colquhoun
Prof. Dr. med. Alexander Herzog
Jonas Chong Curiel
Cristiana Paul MS Nutrition
Michelle Richmond
Marcus Freudenmann
Stanislaw R. Burzynski M.D., Ph.D.
Alexander Thermos D.O., D.C.
Dr. Friedrich Douwes M.D.
Dr. med. Marian Reichel M.D.
Prof Dr. Adem Gunes M.D.
Dr. Friedrich Migeod M.D.
Dr. Prof. Andreas Szasz Ph.D.
Petra King N.D.
ČESKÝ PŘEKLAD
Na objednávku The World Foundation for Natural Science přeložili:
Adéla Horáková
Jana Černá
Leona Klocová
Marek Vaca
Martina Nimrichterová
Jana Pospíšilová

Podobné dokumenty

Výživa *, 394 kB

Výživa *, 394 kB Pacienti a jejich rodinní pĜíslušníci sami museli nalézt cestu, jak pĜekonávat rĤzná omezení i problémy spojené s touto nemocí. Od té doby se však stalo mnoho dĤležitých vČcí. Pokrok ve vČdeckém vý...

Více

Kristova metoda - Advent

Kristova metoda - Advent i duchovně. Utěšoval se nadějí, že by mu mohli k úlevě dopomoci náboženští vůdcové. Jeho naděje se však rozplynula v okamžiku, kdy ho právě oni prohlásili za nevyléčitelného. Bezmocný a zmalomyslně...

Více

• GRIT MINERÁL V JEDNOM Doplněk k chovu pro sport a standard

• GRIT MINERÁL V JEDNOM Doplněk k chovu pro sport a standard Obsah: 500ml. Krmný návod: 1 pol. lžíce na 2kg krmné dávky, promíchat a posypat suš. kvasnicemi, nebo drůbežím ekovitem (probiomix), nebo zeleninou. Podáváme 1x týdně. Není chemicky ošetřeno. • KYS...

Více

Občasník 2/2006

Občasník 2/2006 nemá na zdraví člověka praktický žádný vliv. „Dodáváním vitamínů do stravy si pouze činíte drahou moč“, proběhlo nedávno halasně tiskem. Výsledek studie byl podepřen slabomyslně sestaveným srovnání...

Více

manuál v pdf

manuál v pdf elektromechanické části, které společně sbírají a zpracovávají erytrocyty ztracené během operace a po operaci. Malý a snadno přenosný systém je připevněn na mobilním stojanu a konstruován pro použi...

Více

Prezentace aplikace PowerPoint

Prezentace aplikace PowerPoint Cytostatika působí neselektivně na normální i nádorové proliferující buňky Jedna dávka chemoterapie (léčebná kúra) zničí vždy stejnou frakci proliferujících buněk Cytostatika působí převážně na buň...

Více

Sestava 1 - Kramerius 5

Sestava 1 - Kramerius 5 Předpokládáme, že IX. pediatrický kongres s mezinárodní účastí navštíví kolem 1200 účastníků. K setkání jsme vybrali zcela nové kongresové centrum, které bude slavnostně otevřeno před zahájením naš...

Více